וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ורדאר המקדונית זכתה בליגת האלופות אחרי דרמה גדולה

הקבוצה הצנועה, שניצחה בחצי הגמר את ברצלונה בזכות שער על הבאזר, עשתה זאת שוב עם שער של איבן צ'ופיץ' הקרואטי בשנייה האחרונה והפתיעה את פריס סן ז'רמן עם 23:24 בפיינל פור בקלן

שחקני ורדאר חוגגים זכייה בליגת האלופות. GettyImages
שחקני ורדאר חוגגים/GettyImages

ורדאר המקדונית זכתה הערב (ראשון) בליגת האלופות בכדוריד בתום הפיינל פור שנערך בקלן. ורדאר עשתה את זה עם 23:24 מפתיע מאוד מול פריס סן ז'רמן והשלימה סוף שבוע חלומי עם שני ניצחונות על מעצמות בהפרש של שער אחד בזכות שערים דרמטיים לקראת הסיום (אתמול ניצחה את ברצלונה).

איבן צ'ופיץ' הקרואטי המצוין כבש את השער המכריע וזכה בפעם השנייה ברציפות בליגת האלופות אחרי שבשנה שעברה עשה את זה עם קייליצה הפולנית. בסך הכול הוא סיים את המשחק עם 7 שערים כשאיתו שלושה שחקנים עם 3 שערים כל אחד. יאספר נילסן השבדי הוביל את כובשי פ.ס.ז' עם 5 שערים, מיקל האנסן ודניאל נארסיס הוותיקים והאיכותיים כבשו 4 כל אחד, אבל זה ממש לא הספיק לקבוצת הכוכבים מעיר האורות.

דניאל נארסיס, הכוכב הגדול של פ.ס.ז', כבש שבע שניות לסיום שער שוויון, אבל צ'ופיץ' הרשית את שער הניצחון שנייה לפני הבאזר וסידר לסקופיה תואר ראשון בליגת האלופות. ורדאר היא האלופה השישית בשש השנים האחרונות בליגת האלופות והמקדונית הראשונה שעושה את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully