וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: ואוורינקה ומארי דילגו בדרך לרבע הגמר, אנדרסון פרש

השוויצרי גבר 5:7, 6:7, 2:6 על מונפיס ויפגוש ברבע את צ'יליץ' שניצל פציעה של אנדרסון. מארי ניצח את חצ'אנוב ויחכה לנישיקורי. נשים: האלפ תפגוש ברבע את סביטולינה, פלישקובה מולגרסיה

אנדי מארי. GettyImages
עלה בצורה חלקה. מארי/GettyImages

שלב שמינית הגמר ברולאן גארוס, נשים וגברים, ננעל היום (שני, החל מ-12:00, שידורים ישירים ביורוספורט).

רבעי גמר טורניר הגברים:

אנדי מארי (1) - קיי נישיקורי (9)
סטן ואוורינקה (3) - מרין צ'יליץ' (8)
פאבלו קרניו בוסטה (20) - רפאל נדאל (4)
דומיניק תים (6) - נובאק דג'וקוביץ' (2)

רבעי גמר טורניר הנשים

ילנה אוסטפנקו - קרוליין ווזניאקי (11)
קיקי מלאדנוביץ' (13) - טימאה באשצ'ינסקי (30)
אלינה סביטולינה (5) - סימונה האלפ (5)
קרולין גרסיה (28) - קרולינה פלישקובה (2)

* הישראלי הצעיר ישי עוליאל (7) עבר את הסיבוב הראשון בטורניר הנוער עם 6:7 (5), 1:6 על הבלגי בן ה-16 טיבו קולסון.

גברים

אנדי מארי הרשים מאוד בסיבוב השלישי כשניצח את חואן מרטין דל פוטרו בשלוש מערכות. הבריטי, המדורג ראשון בעולם, המשיך את המומנטום היום גם מול קארן חצ'אנוב הרוסי (53 בעולם), שהפתיע בשני הסיבובים האחרונים את תומאש ברדיך וג'ון איזנר וניצח בשלוש מערכות 3:6, 4:6, 4:6 במפגש הראשון בין השניים. מארי שלט במשחק הזה מפתיחתו והשיג שבירה אחת במערכה הראשונה. בשתי המערכות הבאות מארי נשבר פעם אחת, אך הגיב עם שתי שבירות בדרך לניצחון מוחץ. הבריטי ישחק בשלב הבא נגד קיי נישיקורי (9), שהתאושש מפתיחה איומה מול פרננדו ורדסקו (37) וניצח לבסוף 6:0, 4:6, 4:6, 0:6. היפני, שנזקק לחמש מערכות כדי לעבור את יון צ'ונג בסיבוב השלישי, שוב לא עשה לעצמו חיים קלים כשנראה מפוזר ומבולבל בסט הראשון, עד שהתעשת וחזר לעצמו במערכות הבאות, כדי לנצח תוך שעתיים ו-37 דקות.

אחרי שלא ממש התקשה לנצח את פאביו פוניני בסיבוב השלישי, האלוף מ-2015 סטן ואוורינקה (3) לא עבד קשה במיוחד גם בשמינית, וניצח 5:7, 6:7 (9), 2:6 את גאל מונפיס (16). מונפיס נהנה מאווירה ביתית מאוד שיספק לו הקהל, אבל לא באמת אתגר את יריבו השוויצרי, שהציג טניס מרשים ולמעט הסתבכות קלה במערכה השנייה, אותה ניצח רק לאחר שובר שוויון, לא סבל מבעיות מיוחדות. בסופו של דבר הוא השלים ניצחון תוך שעתיים ו-46 דקות. ואוורינקה ישחק ברבע הגמר מול מארין צ'יליץ' (7), שעלה בעקבות פציעה ופרישה של קווין אנדרסון (56), במצב של 3:6, 0:3 לטובתו. אחרי המשחק הזה, הקרואטי עדיין לא הפסיד מערכה בטורניר ואפילו לא שמט יותר יותר משלושה משחקונים במערכה.

סטן ואוורינקה, טניסאי שוויצרי. AP
ממשיך להרשים. ואוורינקה/AP

נשים

סימונה האלפ חולמת על זכייה בתואר גרנד סלאם ראשון בקריירה שלה ותשמח לעשות את זה במקום בו הגיעה לגמר היחיד שלה, ב-2014. הרומנייה בת ה-25 עדיין לא שמטה מערכה בטורניר וגם היום היא טיילה בקלות עם 1:6, 1:6 על קרלה סוארס נבארו הספרדייה (21). השתיים נפגשו 11 פעמים בעבר והאלפ מובילה 5:7 במאזן הראש בראש, אבל בכל חמשת המפגשים עד היום על חימר הספרדייה יצאה עם ידה על העליונה (חמישה מפגשים). האלפ תשחק נגד אלינה סביטולינה (5), שהדיחה את פטרה מארטיץ' המפתיעה בזכות קאמבק גדול וניצחון 6:4, 3:6, 5:7, זאת אחרי שכבר פיגרה 5:2 במערכה האחרונה.

במשחק טעון מאוד בין שתי טניסאיות צרפתיות, שלא מדברות אחת עם השנייה, אליזה קורנה וקרולין גרסיה (28), הצליחה האחרונה לעשות את העבודה ולעלות לשמונה הגדולות. גרסיה עשתה את זה חד וחלק עם 2:6, 4:6 אחרי שעה ועוד 29 דקות ואחרי שניצחה רק בשלושה משחקים ברולאן גארוס בשש השנים שעברו, הצליחה גרסיה לעלות לרבע הגמר עם ארבעה כאלה. הישג גדול עבור הצרפתייה בת ה-23. ברבע הגמר תשחק גרסיה מול קרולינה פלישקובה (2), שהתקשתה מאוד מול ורוניקה ספדה הפרגוואית (97), אבל ניצחה אותה 6:2, 3:6, 4:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
עבדה קשה, אבל חייכה חיוך רחב בסיום. קרולינה פלישקובה/רויטרס
קרולין גרסיה טניסאית צרפתייה. רויטרס
גרסיה בטירוף/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully