וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל קאריק: "המשחק לכבודי מקבל חשיבות לאור הפיגועים באנגליה"

מנצ'סטר יונייטד מודל 2008 בהדרכתו של אלכס פרגוסון פגשה נבחרת כוכבים כדי לציין עשור לקאריק ביונייטד. הקשר התכבד בכיבוש השער האחרון ב-2:2, וידיץ', מנדייטה ורובי קין השלימו

מייקל קאריק שחקן מנצ'סטר יונייטד (מימין) עם המאמן לשעבר אלכס פרגוסון. רויטרס
שוב נפגשים. קאריק ופרגוסון/רויטרס

בצל הפיגועים הקשים במנצ'סטר ובלונדון אמש, נערך היום (ראשון) משחק חגיגי לציון עשור של מייקל קאריק במנצ'סטר יונייטד, והקשר הוותיק התכבד בכיבוש השער שקבע את תוצאת הסיום, 2:2. המשחק נערך באולד טראפורד בין מנצ'סטר יונייטד מודל 2008 שהודרכה על ידי אלכס פרגוסון לבין נבחרת כוכבים של קאריק. רוני, גיגס, וידיץ', סקולס ופרדיננד עיטרו את הרכב יונייטד כשמנגד עלו בהרכב של הארי רדנאפ כוכבי עבר כמו מייקל אוון, גאיסקה מנדייטה, רובי קין ומרקוס סנה.

מנדייטה היה חתום על השער הראשון במשחק, כאשר מהלך שהחל אצל אריק אבידל נמשך בכדור של קין לספרדי שכבש מקרוב. היתרון לא החזיק מעמד זמן רב, וקרן של גיגס מצאה את וידיץ', שנגח פנימה את השוויון. שני השוערים, אדווין ואן דר סאר ושיי גיבן, סיפקו מספר הצלות נאות, לפני שקין הקפיץ מעל ההולנדי וקבע 1:2. אקורד הסיום היה, כאמור, מבית היוצר של חתן השמחה, שבעט מקצה הרחבה בעיטה חזקה שהלכה לקורה ופנימה.

שחקני מנצ'סטר יונייטד שנת 2008 במשחק ההוקרה של מייקל קאריק. רויטרס
איחוד מרגש/רויטרס

כמובן שקאריק דיבר לפני המשחק והתייחס בעיקר לקורבנות שני הפיגועים הרצחניים במדינה: "המשחק הזה מקבל חשיבות מיוחדת לאור מה שקרה בשבועות האחרונים. אני רוצה להביע את תנחומיי למשפחות ההרוגים במנצ'סטר וכמובן בלונדון בלילה האחרון. רוצה שהם יישארו ביחד ויהיו חזקים".

סטיבן ג'רארד, כוכב העבר של ליברפול שהוצא מהסגל למשחק הזה בשל פציעה, אמר על קאריק עמו הוא שיתף פעולה בנבחרת אנגליה: "אהבתי לשחק איתו, הוא בחור נהדר, אבל לצערי לא התאפשר לי לשחק איתו שוב". אגב, לפני תחילת המשחק התרחשה פאדיחה קטנה כשדווקא שמו של קאריק שובש ונכתב כמייקל קארטיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מנצ'סטר יונייטד מייקל קאריק במשחק הוקרה לכבודו. רויטרס
קאריק חוגג את השער/רויטרס
גאיסקה מנדייטה, אריק אבידל, דמיאן דאף חוגגים במשחק הוקרה לכבוד מייקל קאריק. רויטרס
מנדייטה, דאף ואבידל/רויטרס

שימו לב לשמו של קאריק מספר 16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully