וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו צפוי לחתום בהפועל תל אביב בימים הקרובים

4.6.2017 / 10:46

שנה לאחר שסיים את דרכו בהפועל ירושלים, המאמן צפוי לחזור לליגת העל ולהדריך את האדומים. הסגל של הפועל כבר כולל את לימונד, גינת, בנקס, וככל הנראה גם את הצעירים לאומי ובן משה

one

דני פרנקו קרוב להתמנות למאמן הפועל תל אביב. המאמן, שהיה מועמד לאדומים בשתי סיטואציות שונות בשנים האחרונות וגדל במחלקת הנוער של הקבוצה, היה אחד משני מועמדים סופיים ביחד עם שרון דרוקר, והגיע להבנות עם הקבוצה. הוא חוזר לאמן לאחר שנה בה שימש כפרשן טלוויזיה, אחרי שסיים את דרכו כמאמן הפועל ירושלים. האדומים מגיעים לאחר העונה החלשה שלהם ביותר בליגת העל, מאז חזרו לפני חמש שנים, כשסיימו במקום העשירי, ללא כניסה לפלייאוף.

פרנקו (43) שימש כבר בתור נער כעוזר מאמן של הפועל תל אביב בשנות ה-90, במקביל לעבודתו במחלקת הנוער. בעונת 2004/5 שימש לראשונה כמאמן בוגרים בעירוני רמת גן בליגה השנייה, והעלה אותה לליגת העל, אך לא סיים את העונה הראשונה שלו בתפקיד בליגה הבכירה. בעונה לאחר מכן רשם עונה טובה בהפועל עפולה/גלבוע, אך לא המשיך לעונה נוספת ואחרי אפיזודה קצרה בגליל עליון הגיע בתחילת עונת 2008/9 להפועל חולון והוביל את הקבוצה לזכייה בגביע. לאחר שישב עונה אחת בחוץ, חזר לחולון, שהייתה עם תקציב נמוך, והוביל את הקבוצה לפלייאוף. בקיץ 2011 חתם בברק נתניה ואימן את הקבוצה במשך שנתיים, כשהוא זוכה לתואר מאמן העונה של וואלה! ספורט בעונת 2012/13.

בקיץ 2013 הגיע למכבי חיפה, אחרי הזכייה באליפות, והעלה את הקבוצה לשלב השני ביורוקאפ. בליגה הצליחו הירוקים להגיע למשחק האליפות והפסידו רק בהארכה במשחק השני למכבי תל אביב. ההצלחה בחיפה גרמה לאורי אלון להאמין בו ולמנותו למאמן הפועל ירושלים, אותה הוביל כבר בעונתו הראשונה לאליפות היסטורית. לאחר חוסר הצלחה באירופה בעונה שנייה, והפסד בגמר הפיינל פור למכבי ראשון לציון, החליטו בירושלים להפרד מפרנקו.

הסגל של הפועל תל אביב לקראת העונה הבאה כבר כולל לא מעט שחקנים. רביב לימונד מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, תומר גינת חתם לאחרונה לשלוש שנים, והאדומים אף מימשו את האופציה על אדריאן בנקס שמשמש כמתאזרח. אור לאומי צפוי לחזור מהשאלה בבני הרצליה, וגם דניאל איידן ממכבי קרית גת, כשצוף בן משה הצעיר אמור להמשיך גם כן. לגבי תמיר בלאט יש לשני הצדדים אופציה להפרד, וההחלטה תתקבל בקרוב, ואילו לגבי הקפטן מתן נאור, שלו חוזה לעונה הבאה, יש עדיין סימן שאלה.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
ברוך השב. פרנקו/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully