וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.6: מוריניו מוכן לעסקת חליפין בין מוראטה לדה חאה

מאמן מנצ'סטר יונייטד יוותר על השוער אם יקבל תמורתו את חלוץ ריאל מדריד ו-22 מיליון ליש"ט. בנוסף, השדים האדומים מכינים הצעה גדולה על בייל. אדן הזאר לא פוסל מעבר לאלופת אירופה

AP

שמועות

* אחרי שמנצ'סטר יונייטד החליטה לרדת מאנטואן גריזמן, שככל הנראה הודיע על כוונתו להישאר באתלטיקו מדריד, כעת נראה שהיא תנסה להחתים כוכב-על אחר בדמותו של גארת' בייל מריאל מדריד. על פי ה"סאן", השדים האדומים מכינים הצעה באיזור ב-100 מיליון ליש"ט עבור הוולשי.

* עוד בנוגע ליונייטד וריאל: לאחר שדווח כי השדים האדומים הודיעו לבלאנקוס כי יהיו מוכנים למכור את דויד דה חאה תמורת 80 מיליון ליש"ט, דיווחים חדשים עולים וטוענים כי ז'וזה מוריניו מוכן לעסקה במסגרתה השוער יעבור לאלופת אירופה תמורת אלברו מוראטה ו-22 מיליון ליש"ט.

* אדן הזאר לא פוסל מעבר לריאל מדריד. לבלגי יש עוד שלוש עונות בחוזה בצ'לסי, אך כשנשאל אם יהיה מעוניין בהגעה לבלאנקוס ענה: "כמובן שאקשיב להצעה. אני באמת לא יודע אלו הצעות יגיעו. אני מרגיש טוב בצ'לסי, אבל אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה".

* קשרה הקולומביאני של ריאל מדריד, חאמס רודריגס, לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק גמר ליגת האלופות מול יובנטוס והוא בדרך החוצה. על פי דיווחים ב"מטרו", מנצ'סטר יונייטד הייתה ונשארת המועמדת העיקרית להחתימו, כשגם הצעות מהליגה הסינית עדיין נלקחות בחשבון, ושמה של מילאן הוזכר כמועמדת לצרף. כך או כך, אתמול עם סיום המשחק חאמס אומנם העלה לטוויטר תמונות שמחה עם הגביע, אך נראה בסיום הולך לבדו לאוטובוס של הקבוצה, כשהוא יוצא ראשון מחדר ההלבשה הצוהל.

* על פי דיווח ב"אקספרס" הבריטי, בלמה ההולנדי של סאות'המפטון, וירג'יל ואן דייק, סירב לליברפול וצ'לסי והחליט שהוא מעוניין לחתום במנצ'סטר סיטי, שצפויה לשלם עבורו סכום המוערך בכ-60 מיליון יורו ליש"ט.

* "דה ספורט ריוויו" טוען שליברפול כבר סיכמה עם החלוץ המצרי מוחמד סלאח את תנאיו, אך עדיין לא סגרה את ההעברה עם קבוצתו, רומא.

* ארסנל היא המועמדת העיקרית לקלוט את קשרה של לסטר סיטי, ריאד מחרז. על פי הדיווח ב"לסטר מרקורי", השועלים לא יקבלו הצעות נמוכות מ-50 מיליון ליש"ט.

* בלסטר גם חושבים על מחליף פוטנציאלי למחרז, וסימנו על פי ה"סאן" את גילפי סיגורדסון מסוונסי, שמוערך בכ-30 מיליון ליש"ט.

* מאמנה החדש של זניט סנט פטרבורג, רוברטו מאנצ'יני, מעוניין להתאחד עם חלוצה האיטלקי של ניס, מריו באלוטלי ולהביא אותו לרוסיה, כך על פי הפרסומים ב"סאן". השניים שיתפו פעולה לאחרונה במנצ'סטר סיטי.

* יובנטוס קרובה להחתים את וויצ'ך שצ'סני, שוערה של ארסנל שהיה מושאל בשנתיים האחרונות לרומא. ה"דיילי מייל" מדווח שסגנית אלופת אירופה צפויה לשלם 14 מיליון ליש"ט על הפולני.

* ניוקאסל מעוניינת להחתים את שוערה של מנצ'סטר סיטי, ווילי קבאז'רו, אם לא תצליח להחתים את פפה ריינה הספרדי מנאפולי. ("נורטרן אקו")

* בורוסיה דורטמונד, מילאן וצ'לסי מעוניינות ביהלום הצרפתי של סלטיק, מוסא דמבלה. על פי ה"דיילי רקורד", הן צפויות להגיש הצעה רשמית על החלוץ שמוערך בכ-30 מיליון ליש"ט בקרוב.

* דיווחים בגרמניה גורסים שהופנהיים, וולפסבורג ובאייר לברקוזן מעוניינת בשחקנה הנורבגי של ווסטהאם, הווארד נורדוויט.

* סביליה, מילאן ואברטון מעוניינות בשחקנה של ווסטהאם, פדרו אוביאנג. ה"מירור" מדווח שרק הצעה של 15 מיליון ליש"ט ומעלה עשויה לשכנע את ווסטהאם למכור את השחקן.

* תמי אברהם, חלוצה בן ה-19 של צ'לסי שהיה מושאל בעונה הקודמת לבריסטול סיטי, מבוקש על ידי ברייטון וניוקאסל. ("טלגרף")

חאמס מעלה תמונות שמחה בטוויטר

ומיד אחר כך הולך לבדו לאוטובוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully