וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: דג'וקוביץ' ברבע הגמר, ישחק מול דומיניק תים

המדורג שני התקשה בהתחלה, אבל ניצח 6:7 (5), 1:6, 3:6 את ראמוס, האוסטרי טייל ל-1:6, 3:6, 1:6. נדאל דרס וישחק נגד קארניו בוסטה, שהפתיע את ראוניץ'. מלאדנוביץ' הדיחה את מוגורוסה

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
עכשיו מחכה לו תים. דגו'קוביץ'/רויטרס

בשל הגשם שירד בפריס, משחקי היום (ראשון) ברולאן גארוס נפתחו עם משחקי ההשלמה מהסיבוב השלישי והמשחקים הראשונים בשמינית הגמר בלו"ז צפוף.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. AP
עדיין לא איבד מערכה. נדאל/AP

גברים

שמינית הגמר:

נובאק דג'וקוביץ', המדורג שני והאלוף המכהן, התקשה מאוד בסיבוב הקודם ונאלץ לחזור מפיגור של מערכה כדי לנצח את דייגו שוורצמן הארגנטינאי. הפעם זה הלך לו מעט קל יותר, לפחות בשתי המערכות האחרונות. נולה ניצח 6:7 (5), 1:6, 3:6 את אלברט ראמוס הספרדי (19), שהצליח להישאר צמוד מאוד במערכה הראשונה, אבל איבד את המשחק לאחר מכן. נולה סיים עם 34 ווינרים לעומת 30 שגיאות לא מחויבות ובסיבוב הבא מחכה לו משחק קשה מאוד. דג'וקוביץ', שניצח ללא נוכחות מאמנו אנדרה אגאסי ביציע, יפגוש בסיבוב הבא את דומיניק תים (6), שממא לא התקשה מול הוראסיו סבאז'וס הארגנטינאי (65) והביס אותו 1:6, 3:6, 1:6 תוך שעה ועוד 40 דקות. תים סיים את המשחק עם 24 ווינרים לעומת 17 שגיאות לא מחויבות כשהוא זוכה ב-88 נקודות לעומת 51 של יריבו. אגב, רק לאחרונה דג'וקוביץ' הביס 0:6, 1:6 את דומיניק תים בחצי הגמר ברומא. מעניין מה יהיה הפעם.

רפאל נדאל (4 בטורניר), שנראה נהדר עד כה על המשטח האהוב עליו בפריס, המשיך את הכושר הפנטסטי שלו עם ניצחון חד וחלק על רוברטו באוטיסטה אגוט (17) 1:6, 2:6, 2:6 . נדאל, שמחפש זכייה עשירית ברולאן גארוס, נשבר פעם אחת במערכה הראשונה אך הגיב עם שלוש שבירות משלו בדרך לניצחון חלק. במערכה השנייה והשלישית נדאל השיג שתי שבירות וניצח בקלות בדרך לרבע הגמר, שם יפגוש את בן ארצו פאבלו קרניו בוסטה (20), שרשם ניצחון ענק עם 6:4, 6:7 (2), 7:6 (6), 4:6, 6:8 מול מילוש ראוניץ' הקנדי, המדורג 5 בטורניר. הספרדי בן ה-25 עלה בפעם הראשונה בקריירה שלו לרבע גמר טורניר גרנד סלאם אחרי משחק שארך ארבע שעות ועוד 17 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פאבלו קארניו בוסטה טניסאי ספרדי. רויטרס
איזה ניצחון ענק. קארניו בוסטה/רויטרס
הטניסאי הרוסי קארן חצ'אנוב. AP
שבוע מדהים. חצ'אנוב/AP

סיבוב שלישי:

קארן חצ'אנוב המשיך היום את הטורניר הקסום שלו, כשהדיח בסיבוב השלישי את ג'ון איזנר, ויפגוש את אנדי מארי בשמינית הגמר. הרוסי בן ה-21, המדורג 53 בעולם, כבר הדהים בסיבוב השני את תומאש ברדיך, והיום ניצח את ג'ון איזנר (21) האמריקאי 6:7 (1), 3:6, 7:6 (5), 6:7 (3), במשחק שהופסק אמש וחודש היום. איזנר אומנם חבט 14 אייסים ו-56 ווינרים, אבל גם 47 שגיאות לא מחויבות מול חצ'אנוב, שלא איבד את ההגשה ולו פעם אחת לאורך המשחק והצליח לנצח בשניים מתוך שלושה שוברי שוויון. זו כמובן הפעם הראשונה שלו בשמינית הגמר.

קיי נישיקורי עלה לשמינית הגמר אחרי שגבר 5:7, 4:6, 7:6 (4), 6:0, 4:6 על יון צ'ונג הקוריאני. היפני, המדורג 8, ניצח בשתי המערכות הראשונות, הפסיד בשלישית ופיגר 3:0 ברביעית לפני הפסקת הגשם, הוא המשיך בדעיכה גם היום, עם חידוש המשחק, אבל ידע לנצח במערכה המכרעת, בדרך למפגש מול פרננדו ורדסקו.

סטן ואוורינקה יתמודד בשמינית הגמר מול גאל מונפיס (15). הדרבי הצרפתי בין מונפיס (15) לרישאר גאסקה (24) הופסק אתמול במצב 5:6 למונפיס. היום הוא נמשך והמדורג 15 בטורניר לקח את המערכה הראשונה 6:7 (5), גאסקה את השנייה 5:7, אבל נאלץ לפרוש בפיגור 4:3 בשלישית.

קיקי מלאדנוביץ' טניסאית צרפתייה. רויטרס
איזה טירוף. מלאדנוביץ'/רויטרס

נשים

שמינית הגמר:

קרוליין ווזניאקי (11) הייתה לראשונה שעלתה היום לרבע הגמר, אחרי ניצחון 1:6, 6:4, 2:6 על סבטלנה קוזנצובה (8) במגרש המרכזי, במשחק שארך שעתיים ודקה. ווזניאקי עלתה למאזן 6:8 מול יריבתה הוותיקה, אחרי משחק בו שתי הטניסאיות הכו אותו מספר של ווינרים (26), אבל הדנית חבטה 26 שגיאות לא מחויבות מול 41 של יריבתה, כשהרוסייה זכתה רק ב-47 אחוז מהנקודות על ההגשה הראשונה שלה ואיבדה את ההגשה שש פעמים. עבור ווזניאקי זה רבע גמר ראשון ברולאן גארוס מאז 2010, וניצחון ראשון שלה בפריס על שחקנית טופ-10. הדנית תפגוש ברבע הגמר את ילנה אוסטפנקו שהפתיעה את סמנתה סטוסור (23) עם 6:2, 2:6, 4:6.

קיקי מלאדנוביץ' (13), הפייבוריטית של הקהל המקומי, הצליחה להשוות את הישג השיא שלה בטורניר גרנד סלאם כשעלתה לרבע הגמר. הצרפתייה המצוינת הצליחה לנצח 1:6, 6:3, 3:6 את המדורגת רביעית בטורניר והאלופה היוצאת גרבינייה מוגורוסה אחרי שעה ועוד 59 דקות. זו הפעם העשירית ברציפות בה אלופת רולאן גארוס מודחת לפני רבע הגמר או מפסידה בגמר. מלאדנוביץ' תתמודד ברבע הגמר מול טימאה באשצ'ינסקי. זאת לאחר שוונוס וויליאמס (10) גם נאלצה ללכת לארוז את חפציה. האמריקאית הוותיקה זכתה במערכה הראשונה, אבל הפסידה 5:7, 6:2, 6:1 לטימאה באשצ'ינסקי השוויצרית (30), שהבטיחה את היותה הטניסאית היחידה בצד של הנשים שעולה לרבע הגמר ברולאן גארוס ב-2015, 2016 ו-2017. ההדחה של ונוס אומרת שהזכייה ברולאן גארוס תהיה הזכייה בתואר גרנד סלאם ראשון עבור מי שתזכה בו.

קרוליין ווזניאקי טניסאית דנית. GettyImages
נראית טוב/GettyImages

סיבוב שלישי:

אלינה סביטולינה האוקראינית (5), שזכתה השנה כבר בארבעה תארים, ממשיכה בכושרה המרשים גם ברולאן גארוס, והיום עלתה לשמינית אחרי 4:6, 5:7 לא קל על אחת מהפתעות הטורניר, מגדה לינט הפולנייה (94). סביטולינה תפגוש בסיבוב הבא את אנסטסיה סבסטובה (17) או פטרה מארטיץ' המתקמבקת.

קרולינה פלישקובה, המדורגת 2 בטורניר, היא לא בדיוק חובבת חימר גדולה, אבל הצ'כית רואה הזדמנות גדולה בהיעדרות של שראפובה, קרבר שהודחה וכמובן סרינה. היום בסיבוב השלישי היא ניצחה 5:7, 1:6 את קרינה ויטהופט הגרמנייה תוך שעה ו-9 דקות, כשהיא שוברת 6 פעמים את ההגשה של יריבתה, והגרמנייה חובטת 5 ווינרים בלבד מול 17 שגיאות לא מחויבות. פלישקובה, שהכתה 34 ווינרים, תשחק בסיבוב הבא נגד המנצחת בדרבי הדרום אמריקאי בין מריאנה דוקווה מריניו הקולומביאנית לוורוניקה ספדה הפרגוואית.

הטניסאית הדנית קרוליין ווזניאקי. AP
וממשיכה לחייך. ווזניאקי/AP
הטניסאית הצ'כית קרולינה פלישקובה. AP
תנסה לנצל את היעדרותן של המדורגות הבכירות. פלישקובה/AP
אוהדים של קיקי מלאדנוביץ' מריעים לה. רויטרס
הקהל מריע למלאדנוביץ'/רויטרס
טימאה באשצ'ינסקי טניסאית שוויצרית. GettyImages
באשצ'ינסקי חוגגת/GettyImages
דומיניק תים טניסאי אוסטרי. GettyImages
תים לא התקשה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully