וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: החלוץ נייג'ל האסלביינק חתם לשלוש שנים

3.6.2017 / 19:02

הצפוניים הודיעו רשמית על החתמתו של ההולנדי/סורינמי, שעל המגעים המתקדמים מולו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, שיהיה הזר הרביעי של המועדון. כבש 10 שערים העונה במדי אקסלסיור ההולנדית

נייג'ל האסלביינק שחקנה החדש של עירוני קרית שמונה (משמאל) עם המנכ"ל יוסי אדרי. האתר הרשמי של עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
נייג'ל האסלביינק עם המנכ"ל יוסי אדרי/אתר רשמי, האתר הרשמי של עירוני קרית שמונה

עירוני קרית שמונה וחיים סילבס ממשיכים להתחזק לקראת העונה הבאה, והודיעה הערב (שבת) על החתמתו של החלוץ ההולנדי/סורינמי נייג'ל האסלביינק לשלוש שנים. האסלביינק בן ה-26 (1.70), שעל המגעים המתקדמים מולו פורסם בוואלה! ספורט, שיחק בעונה החולפת באקסלסיור מהליגה הראשונה בהולנד, וחתם על החוזה במועדון הצפוני בהולנד, מול המנכ"ל יוסי אדרי שטס על מנת לסגור את ההעברה.

האסלביינק גדל במחלקת הנוער של פ.ס.וו איינדהובן אולם מעולם לא לבש את מדי הקבוצה הבוגרת. הוא שיחק בין היתר בסנט ג'ונסטון הסקוטית, ובעונה החולפת שיחק כאמור באקסלסיור ההולנדית וכבש עשרה שערים ב-32 הופעות. האסלביינק מתנשא לגובה 1.72 מטר בלבד, אולם נחשב לשחקן מהיר וטכני.

האסלביינק הוא הזר הרביעי שמצטרף לסגל של קרית שמונה, אחרי מילוש ראדיבוייביץ', קרלוס קוויאר ומרקוס דיניזס. מי שעשוי לעזוב הוא מאוריסיו הברזילאי, בו מעוניינת מ.ס. אשדוד. גם איאד אבו עביד ממכבי חיפה צפוי לחתום רשמית בימים הקרובים.

עוד בנושא

הידיעה הראשונית בוואלה! ספורט על המגעים בין עירוני קרית שמונה להאסלביינק
הפועל עכו: דן לובלסקי לא יהיה מחזיק זכויות הניהול, אך כן בעל השליטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully