וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: דן לובלסקי לא יהיה מחזיק זכויות הניהול, אך כן בעל השליטה

3.6.2017 / 13:02

בבקרת התקציבים דרשו ערבות אישית של 1.4 מיליון מלובלסקי והוא סירב. בסופו של דבר, הוחלט כי העמותה תמשיך לנהל, בעוד הוא ישלוט בפן הכלכלי והמקצועי. אדריאן רוצ'ט צפוי לקבל הצעה

צילום: שלומי גבאי

דן לובלסקי לא יהיה מחזיק זכויות הניהול של העולה החדשה הפועל עכו, אך יהיה בעל השליטה בכל הנוגע לפן הכלכלי והמקצועי במועדון. בקרת התקציבים דרשה ערבות אישית של לובלסקי, על סך 1.4 מיליון שקלים, מה שהיה מחייב אותו להפקיד שיקים אישיים בסך שלושה מיליון שקלים, דבר אותו לא היה מוכן לעשות.

בסופו של דבר הוחלט כי העמותה, המנוהלת תחת העירייה, תמשיך להחזיק בזכויות הניהול, בעוד שבפועל לובלסקי יהיה בעל השליטה. מחר (ראשון) צפויים הצדדים להיפגש בעירייה כדי לאשר את הנוסח החדש של החוזה, לפיו יצטרך לובלסקי להזרים בעונה הקרובה 1.6 מיליון שקלים לקבוצה. כסף ראשוני שייכנס לטובת משכורות לשחקני העונה החולפת יופקד מיידית. בעונה הבאה יפקיד לובלסקי שני מיליון שקלים ואילו בעונה השלישית הסכום יגדל ל-2.5 מיליון שקלים.

אם ההסכם ייחתם מחר והשליטה אכן תעבור רשמית לידיו של לובלסקי, יקבל אדריאן רוצ'ט הצעה להאריך את חוזהו ולהישאר בעונה הבאה. הקשר שהיה אחד ממצטייני הקבוצה בעונה החולפת מוערך על ידי אנשי ההנהלה החדשים. גם ציון צמח, אחמד קאסום וירדן קרישטול צפויים לקבל הצעה להישאר. מתן חוזז, דן גלזר ורוסלן ברסקי מבוקשים ועשויים להיות מושאלים ממכבי תל אביב. המאמן המיועד הוא זיו אריה, שקרוב לסיכום בקבוצה.

שחקני הפועל עכו חוגגים עלייה לליגת העל. שלומי גבאי
ההסכם עשוי להיחתם ביום ראשון/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully