וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "לואיס אנריקה אמר לי שאני השחקן הגדול בהיסטוריה"

הפרעוש בחר את 14 המשחקים האהובים עליו בקריירה עבור מגזין 'פור פור טו', נזכר בדברי מאמנו לשעבר בסיום הקלאסיקו האחרון ושיבח: "הוא נתן לנו את התשוקה לחזור להיות קבוצה גדולה"

AP

הצגתו של ארנסטו ואלוורדה כמאמנה החדש של ברצלונה סיימה באופן סופי ורשמי את סיום דרכו של לואיס אנריקה, בתום שלוש שנים על הקווים. למרות חוסר ההצלחה בעונתו האחרונה, ליאונל מסי זוכר למאמנו לשעבר כיצד עזר לו ולחבריו להצליח כאשר הגיע. "אני חייב להגיד שההגעה שלו נתנה לנו מוטיבציה מחודשת", אמר בראיון שהעניק למגזין 'פור פור טו' (בו ישמש כעורך אורח בגליון חודש יולי), "היינו, כקבוצה, בנקודת שפל, והוא גרם לנו להתאמן ולשחק ברמה הכי גבוהה שלנו".

"לואיס אנריקה נתן לנו את התשוקה לחזור להיות קבוצה גדולה", הוסיף הפרעוש על המאמן שהוביל את הבלאוגרנה לזכייה בטרבל ובאליפות נוספת. מסי סיפר כי הקלאסיקו האחרון (2:3 לברצלונה, משער שלו בתוספת הזמן) היה לדעתו אחד הטובים שלו בקריירה, וסיפר כי אחריו אמר לו לואיס אנריקה שהוא "השחקן הכי טוב בהיסטוריה של הכדורגל".

אותו קלאסיקו נכל גם ברשימה אותה הרכיב מסי כחלק משיתוף הפעולה שלו עם המגזין - 14 המשחקים האהובים עליו בקריירה:

ארגנטינה - בוסניה 1:2

"חיכיתי הרבה זמן כדי לכבוש את השער השני שלי במונדיאל. רצינו שיהיה לנו טורניר נהדר והתחלנו אותו בדרך הטובה ביותר".

אספניול - ברצלונה 1:0

הבכורה של מסי במשחק רשמי בברצלונה. "זה היה רגע מאוד מיוחד עבורי ומשהו שציפיתי לו במשך הרבה זמן, אולי לא הייתה לי מספיק סבלנות".

ברצלונה - באייר לברקוזן 1:7

"איזה ערב מדהים. אני לא רוצה לדרג את השערים שכבשתי, אבל נהניתי להבקיע חמישה".

ברצלונה - סביליה 1:5

"זו הייתה גאווה גדולה להפוך למלך שערי הלה ליגה בכל הזמנים, ליגה ששיחקו בה כל כך הרבה שחקנים גדולים. לא הייתה לי חגיגה מתוכננת, אני בדרך כלל לא חושב מה אעשה כשאבקיע".

שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, לואיס סוארס, ניימאר. GettyImages
הצליחו תחת לואיס אנריקה. מסי, ניימאר וסוארס/GettyImages

ברצלונה - באיירן מינכן 0:3

מסי סיפר על הדריבל המפורסם שעשה מול ג'רום בואטנג, ששלח את הבלם אל הדשא: "כשהתקרבתי אליו רק חשבתי על להתגבר אליו בדרך לשער. רק כשראיתי את התגובות ברשתות החברתיות הבנתי כמה טוב זה היה".

ניגריה - ארגנטינה 1:0

"האמת היא שגר אולימפיאדת 2008 הוא אחד הרגעים היפים בקריירה שלי. המשחקים האולימפיים מאוד חשובים, לא רק הניסיון לזכות במדליה עבור המדינה שלך, אלא גם הניסיון שצברתי בלשחק בטורניר גדול".

ברצלונה - אלבסטה 0:2

"המשחק בו כבשתי את שער הבכורה שלי בברסה. זו הייתה תקופה בה עדיין נהניתי פשוט מלהיות חלק מהקבוצה, עם שחקנים מדהימים, עוד לא חשבתי על להבקיע שערים".

ברצלונה - חטאפה 2:5

המשחק בו הבקיע את הסלאלום המפורסם שלו, שזכה להשוואות רבות לשער של דייגו מראדונה. "תמיד הערכתי את השערים שלי לפי החשיבות שלהם, לא לפי כמה הם יפים. היה שער טוב מאוד, אבל הבקעתי שערים חשובים בהרבה עבור הקבוצה".

ארגנטינה - סרביה 0:6

משחקו הראשון במונדיאל. "לא הייתי לחוץ. שיחקתי כבר משחקי ידידות רבים במדי הנבחרת".

ברצלונה - ריאל מדריד 3:3

"זה היה מאוד מיוחד לכבוש שלושער נגד ריאל מדריד, זו הייתה הפעם הראשונה".

יובנטוס - ברצלונה 3:1

"להניף את גביע ליגה האלופות זה מדהים. ברגעים האלה אתה לא ממש קולט מה השגת. אפילו בברלין, לא הצלחנו לעכל מה עשינו בטרבל הזה".

ריאל מדריד - ברצלונה 3:2

"זה היה ערב מושלם, הכל עבד מושלם, השגתי מה שרציתי. הבקעתי שני שערים בברנבאו, השני בדקה האחרונה של המשחק. לא יכולתי לבקש יותר מזה".

ריאל מדריד - ברצלונה 6:2

"אני לא יודע אם זה היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל זה משחק שתמיד אזכור בחיבה גדולה".

ברצלונה - מנצ'סטר יונייטד 0:2

"לא האמנתי שאוכל להבקיע בנגיחה כשריו פרדיננד עומד לידי, אבל אף אחד לא ממש שמר עלי. כשצ'סי הרים את הכדור והוא התקרב אלי, כבר ראיתי את עצמי מבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully