וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בגרמניה: בורוסיה דורטמונד תמנה את פטר בוס למאמנה החדש

ב"בילד" טוענים כי העסקה עשויה להיסגר בימים הקרובים. השוורצגלבן מוכנים לשלם לאייאקס 5 מיליון יורו כדי להתיר את חוזהו של המאמן, שירוויח בעצמו 4 מיליון יורו לעונה בגרמניה

מאמן אייאקס פטר בוס. AP
עוד שדרוג משמעותי? בוס/AP

כמה ימים לאחר שזכתה בגביע הגרמני ונפרדה ממאמנה בשנתיים האחרונות תומאס טוכל, מתקרבת בורוסיה דורטמונד למנות לו מחליף: מאמן מכבי תל אביב לשעבר ואייאקס בעונה החולפת, פטר בוס.

על פי ה"בילד" הגרמני, השוורצגלבן נמצאים במשא ומתן מתקדם עם המאמן בן ה-53 ועם הקבוצה ההולנדית אותה הוביל העונה להעפלה לגמר ליגת האלופות ולמקום השני בליגה המקומית. ההכרזה על מינויו של בוס עשויה להתקיים בקרוב מאוד, ככל הנראה תוך 48 שעות.

"מסע החיפוש אחר מאמן לבורוסיה דורטמונד נמצא בקו הסיום שלו. מכאן והלאה, כל מה שנשאר יכול להסתיים מהר מאוד", נכתב בדיווח ב"בילד", שם ציינו בין היתר את הניצחון של בוס ואייאקס בליגה האירופית מול יריבתה השנואה של דורטמונד, שאלקה, שברבע הגמר הפסידה 2:0 בהולנד, הובילה 0:3 בגומלין ולבסוף ראתה את הקבוצה מאמסטרדם כובשת צמד דרמטי בהארכה ועולה.

על פי ההסכם המתבשל, דורטמונד תשלם לאייאקס לא פחות מחמישה מיליון יורו כפיצוי על התרת חוזהו של בוס, שנכון להיום חתום עד 2019. מעבר לכך, בוס עצמו ירוויח ארבעה מיליון יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully