וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך החוצה מהפועל ירושלים: אלסנדרו ג'נטילה טס לאיטליה

3.6.2017 / 7:34

העונה של האדומים נשארה בחיים, אבל האיטלקי שלא שותף במשחק 2 חזר למולדתו. סטודמאייר ואליהו התעמתו במהלך פסק זמן. פיאניג'אני: "צברנו ביטחון. זה חשוב בכדורסל, לא פחות מיכולת"

one

העונה של הפועל ירושלים נשארה אתמול (שישי) בחיים אחרי ניצחון ביתי 75:84 מול עירוני נהריה, שצימק את סדרת רבע גמר הפלייאוף ל-2:1 וקבע משחק רביעי, אותו יארחו הסגולים ביום שני הקרוב. על פני ההנהלה והשחקנים בירושלים נראתה היטב תחושת ההקלה וריצ'רד האוול, שבלט עם 16 נקודות ו-12 ריבאונדים זכה לחיבוקים רבים, אולם בקבוצה גם ידעו היטב: "עוד הפסד ישלח אותנו הביתה. חייבים לבוא להילחם במשחק הבא. רק ככה נשיג ניצחונות".

אלסנדרו ג'נטילה, שלא שותף, כבר אמר מספר פעמים שהוא רוצה לעזוב ונראה מאוד מתוסכל מהמצב. הבוקר, האיטלקי, שנקלע לתקרית עם האוהדים לאחר ההפסד בנהריה, כבר טס בחזרה למולדתו ונראה כי הפרידה שלו מהמועדון בלתי נמנעת. בסיום המשחק אתמול אמר ג'נטילה למספר אנשים בקבוצה כי הוא מתוסכל והוסיף: "אין טעם שאשאר". בירושלים אמרו עוד אתמול: "ג'נטילה לא ממש הוסיף לקבוצה ונראה שהקשר עם סימונה הנחית אותו כאן. בדיעבד, הוא לא היה צריך להגיע".

בהודעה מטעם ירושלים נמסר: "אלסנדרו ג'נטילה ממריא לאיטליה מסיבות אישיות וצפוי לחזור לארץ ביום שלישי. השחקן קיבל את האישור לנסיעה לאחר שהבין מהצוות המקצועי כי הוא לא מתוכנן להיות בסגל הקבוצה למשחק בנהריה ביום שני".

המאמן סימונה פיאניג'אני סיכם את הניצחון: "לכולם ברור שכל משחק יכול לסיים לנו את העונה, אבל השחקנים הראו תשוקה להמשיך. הם צברו ביטחון וזה חשוב בכדורסל, לא פחות מיכולת. יש הרבה לחץ בפלייאוף, בעיקר אחרי שנקלענו לפיגור 1:0 בסדרה. המנטליות והעצבים משפיעים וגם הפציעה של סטודמאייר. במשחק השני החטאנו הרבה קליעות והרמה שלנו לא הייתה מספיק טובה. אמרתי לשחקנים לא להילחץ לקראת המשחק השלישי והביטחון שלהם חזר, מה שבא לידי ביטוי. הובלנו כל המשחק, לא נתנו יותר מדי נקודות מהזדמנות שנייה ולא החטאנו הרבה מהקו".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים נשארה בחיים עם 75:84 על נהריה
סיכום משחק 3: הבעיות שעוד נשארו בירושלים

אלסנדרו ג'נטילה שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל. ג'נטילה/ברני ארדוב

אלא שלצד הניצחון, לא הכל שקט בירושלים ובין היתר, עוזר המאמן מודי מאור נקלע לחילופי דברים עם מאמן נהריה, אריק אלפסי. מעבר לכך, הלחץ הרב הורגש היטב ואת המחנאות בין הזרים לישראלים, עליה נכתב בעבר לא פעם, ניתן היה לראות בזמן אמת כאשר במהלך אחד מפסקי הזמן העיר סטודמאייר לליאור אליהו בתקיפות על ההגנה והישראלי לא נותר חייב.

ג'רום דייסון, שהצטיין, אמר: "היה משחק טוב והפעם ידענו לשמור על היתרון. אסור לתת להם זריקות קלות. הצגנו הגנה קבוצתית. מבחינה אישית, אני מנסה להיכנס למשחק טוב. בשני המשחקים הקודמים לא הייתי שם ואי אפשר לקבל מצב כזה. אולי נתתי לעניין העלייה בחמישייה להשפיע עליי, כי נכנסתי לכמה דקות ואז ירדתי לספסל. אבל זה לא מקובל".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully