וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת צרפת הביסה 0:5 את פרגוואי, שלושער לאוליבייה ז'ירו

חלוץ ארסנל סיפק שלושער (6, 13, 69) ראשון לשחקן הטריקולור מאז טרזגה ב-2000, סיסוקו (76) וגריזמן (77) חגגו גם הם והצרפתים רקדו שבוע לפני המפגש עם שבדיה במוקדמות המונדיאל

שחקני נבחרת צרפת חוגגים עם אוליבייה ז'ירו. רויטרס
הצגה. ז'ירו חוגג עם החברים/רויטרס

שבוע לפני שהיא פוגשת את שבדיה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018, הביסה הערב (שישי) נבחרת צרפת 0:5 את נבחרת פרגוואי במשחק הכנה שנערך בראן. דידייה דשאן פתח עם הרכב חזק במיוחד שכלל את מרבית הכוכבים שלו, ביניהם פול פוגבה ואנטואן גריזמן, בעוד קיליאן אמבפה בילה את 90 הדקות על הספסל.

גיבור הערב היה אוליבייה ז'ירו, שמצא את הרשת בפעם הראשונה כבר בדקה השישית. חלוץ ארסנל הגיע ראשון לכדור רוחב של עוסמאן דמבלה וכבש מקרוב, ושבע דקות לאחר מכן השלים צמד, הפעם עם הראש, אחרי הגבהה של דימיטרי פאייה. השלושער הראשון בקריירה של ז'ירו בשורות נבחרת צרפת (ושלושער ראשון של שחקן הטריקולור דויד טרזגה ב-2000) הגיע בדקה ה-69, כשמספר 9 דחק מקרוב כדור רוחב של לוקאס דינייה מאגף שמאל, וחגג את שערו ה-16 ב-16 המשחקים הבינלאומיים האחרונים בהם פתח.

מוסא סיסוקו הצטרף לחגיגה בדקה ה-76, לאחר שמצא עצמו מול שער חצי-ריק בסיום התקפה קבוצתית נאה ובישול של אלכסנדר לקאזט. את הדובדבן על הקצפת הניח גריזמן, דקה לאחר מכן, כשניצל טעות גדולה בהגנה והפציץ מול שער ריק.

* במשחק הכנה נוסף, ניצחה צפון אירלנד 0:1 את ניו זילנד משער של ליאם בויד בדקה השישית.

* במהלך הלילה נערכו עוד שני משחקי ידידות. אלופת דרום אמריקה צ'ילה הביסה 0:3 את בורקינה פאסו מצמד של ארתורו וידאל (10, 75) ושער של אניילו סגאל (86). בוליביה ניצחה 0:1 את ניקרגוואה משער של גילברט אלבארס (59).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully