וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עמיר תורג'מן עשוי לשמש עוזרו של ג'ורדי קרויף

2.6.2017 / 10:29

קרויף עדיין ממתין להחלטת גולדהאר בנוגע לאפשרות שיאמן, אולם אם הבעלים יסכים, ראש מערך הסקאוטינג לשעבר עשוי להצטרף לצוות שלו. ניסיונות לסכם עם דוידזאדה ואצילי, אלברמן ויתר על באר שבע

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עמיר תורג'מן הוא אחד המועמדים המובילים להיות חלק מהצוות של ג'ורדי קרויף, אם ההולנדי יקבל את המינוי החדש כמאמן מבעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. קרויף רוצה תחתיו שני אנשים שיהיו מעין עוזרי מאמן כאשר אחד מהם הוא תורג'מן והשני איש מקצוע זר. תורג'מן כבר עבד במכבי תל אביב כראש מערך הסקאוטינג ואז יצא לאמן את בית"ר תל אביב/רמלה, קבוצת הבת של מכבי תל אביב. לא בטח שעבורו מעבר למכבי תל אביב לעמדת עוזר המאמן הוא קידום ולכן עדיין לא בטוח שהוא ייקח על עצמו את התפקיד, אבל אם לא יסגור בקבוצה מליגת העל, הוא עשוי בכל זאת להגיע. כך או אחרת במכבי תל אביב עדיין ממתינים לשמוע מה החליט גולדהאר באשר לאיוש הצוות המקצועי שלו.

מיד אחרי סגירת הצוות המקצועי, ינסו במכבי תל אביב לסכם עם עומר אצילי ואופיר דוידזאדה. "מדובר ברכש נוצץ ואם שניהם יגיעו, זו תהיה הצהרת כוונות ברורה לגבי העונה הבאה", אמרו בקבוצה.

מאמן בית"ר תל אביב רמלה עמיר תורג'מן. קובי אליהו
יחזור למכבי תל אביב? תורג'מן/קובי אליהו

בכל הקשור לעזיבת גל אלברמן, אמר הבוקר (שישי) גורם בכיר במועדון: "אפשר להבין את גל שבחר לא לחכות להצעה של מכבי תל אביב. גל קיבל הצעה מצויינת ממכבי חיפה עם שכר נהדר בחוזה לשנתיים ובמכבי תל אביב הוא עדיין לא ידע מה יהיה איתו ולכן הוא בחר לעזוב. זה מקובל". כבר לפני כחודש פנה אלברמן בפעם הראשונה לג'ורדי קרויף וביקש לדעת מה מתוכנן לגביו לעונה הבאה. קרויף לא יכול היה אז להיות איש בשורות וגם בפעמים האחרות שאלברמן גישש, ההולנדי לא מסר תשובה החלטית.

אגב, במקביל למכבי חיפה היו אלה הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים שגילו עניין רב בקשר הוותיק. האלופה אפילו חשבה עליו ברצינות למרות גילו המתקדם, אך כאמור ההצעה של מכבי חיפה היתה כל כך טובה והוגנת עבור אלברמן שהוא לא רצה להמתין וסגר על החוזה בגובה של 300 אלף יורו נטו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully