וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.6: פרנק קסייה הצטרף למילאן, מוחמד סלאח לליברפול?

הקשר בן ה-20 של אטלנטה עבר בהשאלה לרוסונרי. על פי דיווחים, המייטי רדז סיכמו עם קשר רומא, שדורשת למעלה מ-30 מיליון ליש"ט עבורו. ואלוורדה ינסה לצרף גם את איניגו מרטינס

קיליאן אמבפה, מונאקו, חוגג. רויטרס
האם ארסנל תצליח להשיג אותו? קיליאן אמבפה/רויטרס

העברות

* פרנק קסייה עבר בהשאלה מאטאלנטה למילאן. הרוסונרי שאלו את הקשר בן ה-20 מחוף השנהב לשנתיים עם אפשרות לרכישה בתום התקופה הזו. בעונה האחרונה כבש שישה שערים בסרייה A ויש לו כבר 15 הופעות בנבחרת חוף השנהב.

* קשר ראן בשלוש השנים האחרונות גלסון פרננדס עבר לאיינטרכט פרנקפורט. עבור השוויצרי בן ה-30 הנשרים יהיו התחנה השנייה שלו בגרמניה אחרי ששיחק בפרייבורג ב-2013/14.

* תמאש פרישקין, 30, חלוץ נבחרת הונגריה ולשעבר במכבי חיפה, עזב את סלובן ברטיסלבה הסלובקית וחתם רשמית בפרנצווארוש.

* סימונה אינזאגי האריך את חוזהו כמאמן לאציו עד 2020.

* רובין גוסנס, המגן השמאלי הגרמני של הראקלס ההולנדית, נמכר תמורת 2 מיליון יורו לאטאלנטה. הקבוצה שסיימה רביעית בסרייה A החתימה את השחקן בן ה-22 לשנתיים, עם אופציה לשנתיים נוספות.

* ניקולה מילנקוביץ', הבלם בן ה-19 של פרטיזן בלגרד ומי שכבש את שער הניצחון בגמר הגביע, נרכש על ידי פיורנטינה בסכום של 5.1 מיליון יורו.

* עלי מאלה, שחקן הכנף בן ה-19 ממאלי שירד ליגה עם גרנאדה, חתם לחמש שנים באודינזה. זו החתמה שלישית של הזברטה, אחרי צירופם של הקשר הצ'כי אנטונין ברק (סלביה פראג) והחלוץ האיטלקי קווין לזניה (קארפי).

* סוון קומס, שחקן העונה בבלגיה ב-2015, סגר מעגל וחתם לחמש שנים בקבוצת נעוריו אנדרלכט, אותה עזב ב-2008 ללא דקות בבוגרים. הקשר בן ה-29 נרכש בעונה שעברה על ידי ווטפורד, ששלחה אותו לעונת השאלה באודינזה.

* חואקין קפארוס, המאמן הספרדי שפוטר בתחילת העונה מאוסאסונה, חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בקבוצת אל אהלי מקטאר.

שמועות

* במספר כלי תקשורת בעולם טוענים כי ליברפול הגיעה לסיכום עם מוחמד סלאח, אולם רומא דורשת למעלה מ-30 מיליון ליש"ט עבורו.

* על פי דיווח ב"סאן" האנגלי ארסנל ובאיירן מינכן נאבקות על רכישתו של אמיל פורסברג חלוצה של ר.ב לייפציג והשתים הציעו עליו כ-30 מיליון ליש"ט.

* באיטליה מדווחים שרומא סירבה להצעה בסך 32 מיליון יורו מליברפול עבור מוחמד סלאח.

* בצרפת מדווחים שגם בורוסיה דורטמונד מעוניינת באלכסנדר לקאזט כמחליף אפשרי לפייר אמריק אובמיאנג שצפוי לעזוב הקיץ. לקאזט ניהל מו"מ עם אתלטיקו מדריד, אך זו לא יכולה לרכוש שחקנים הקיץ.

* ב"לאקיפ" מדווחים שארסנל, טוטנהאם ויובנטוס נאבקות על החתמתו של תומא למאר, שחקנה של מונאקו.

* על פי ה"קיקר" הגרמני מונאקו מעוניינת בשני שחקניה של באיירן מינכן - דוגלאס קוסטה ורנאטו סאנצ'ס שמיעטו לשחק אצל קרלו אנצ'לוטי.

* מאמנה החדש של ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה, כבר מתחיל לעבוד. על פי ה"מונדו דפורטיבו" הוא מעוניין בבלמה של ריאל סוסיאדד, איניגו מרטינס בן ה-26.

* גם ססאר אספיליקווטה מגינה המצוין של צ'לסי נמצא חזק על הכוונת של ואלוורדה.

* ב"דיילי סטאר" מדווחים שאחרי שאנטואן גריזמן החליט להישאר באתלטיקו מדריד, מנצ'סטר יונייטד תיאבק עם צ'לסי על רכישתו של רומלו לוקאקו, סגן מלך שערי הפרמיירליג.

* ב"מארקה" טוענים שנציגי מילאן המריאו לקרדיף כדי לקדם את המו"מ עם אלברו מוראטה חלוצה של ריאל מדריד שמיעט לקבל דקות העונה ולא צפוי לפתוח גם בגמר האלופות מול יובנטוס האקסית.

* ב"לאקיפ" מדווחים שארסנל הצטרפה למירוץ אחרי קיליאן אמבפה ילד הפלא של מונאקו והיא הציעה עבורו לא פחות מ-100 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* אחרי שהחתימה קשר ושוער, מנצ'סטר סיטי מחפשת בלם ועל פי הדיווחים בספרד פפ גווארדיולה לוטש עיניו לעבר אמריק לאפורט, בלמה המצוין של אתלטיק בילבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully