וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: תחליט בקרוב לגבי עתידו של מיקי גורקה בקבוצה

2.6.2017 / 7:52

סיום העונה החלש של המועדון יעלה את עתידו של המאמן המוערך לדיון אצל הבכירים בשרון. משעור צפוי לעזוב לאחת הגדולות, להרצליה אופציה לשנה נוספת על קנאסביק. גם טריש מועמד להישאר

one

אחת העונות הטובות של בני הרצליה בשנים האחרונות, הסתיימה אמש (חמישי) בצורה צורמת עם הפסד 3:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף למכבי תל אביב ותבוסה 105:68 במשחק השלישי. הקבוצה של מיקי גורקה פשוט לא יכלה לצהובים לאורך כל הסדרה והפסידה ב-25.6 נקודות בממוצע את המשחקים, כשבשתי ההתמודדויות האחרונות היא לא הייתה קרובה לתת משחק שקרוב לראוי. העובדה שלרגעי ההכרעה הגיעה הקבוצה מהשרון עם שלושה ישראלים בלבד - כרם משעור ושני שחקנים שהיו מחוץ לרוטציה לאורך כל העונה, די ג'יי שארפ ויריב עמירם, רק מקלה מעט את התחושה הלא נוחה איתה מסיימת הקבוצה את העונה.

השאלה הראשונה שעומדת על הפרק לקראת העונה הבאה מבחינת הרצליה היא סוגיית המאמן. לאורך כל העונה, בה הרצליה נעה בין המקום השני לרביעי, היה מעמדו של מיקי גורקה יציב ובטוח, גם לעונה הבאה, אך הסיום הלא טוב, גם אם נעשו בתנאים לא קלים, צפויים לעלות תהיות לגבי סוגיה זו. טל רקנאטי ואלדד אקוניס צפויים להחליט בנושא זה בתקופה הקרובה, כשהנטייה הראשונית היא להמשיך עם גורקה, אך השניים צפויים להתדיין בנושא.

בגזרת השחקנים צפויה הרצליה לערוך לא מעט שינויים לקראת העונה הבאה. על פי דיווחים שונים, בחוזהו של כרם משעור קבוע סכום אותו יכול לשלם כדי להשתחרר, ונראה כי יעזוב לאחת מבין מכבי תל אביב או הפועל ירושלים. תום מעיין חתם על הארכת חוזה, כשאור לאומי צפוי לחזור להפועל תל אביב. דני רובין מבוקש על ידי מספר קבוצות, אך עשוי להשאר, כשהצעירים שארפ ועמירם ימשיכו. בגזרת הזרים להרצליה אופציה על חליל קנאסביץ', וייתכן מאוד שיבחרו להמשיך עמו, כששחקנים נוספים שעשויים להמשיך הם ברנדון טריש וסטיבן דניס, בכפוף להחלמה שלו מהפציעה. דניס אמור לחזור לפעילות רק לקראת סוף השנה האזרחית הקרובה.

מיקי גורקה בני הרצליה. ברני ארדוב
מה יוחלט? גורקה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully