וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "אנחנו צריכים את הקהל, הם מביאים לנו אנרגיות וזה חשוב לנו"

1.6.2017 / 23:02

מאמן מכבי תל אביב חגג את העלייה לפיינל פור. על גאודלוק: "מנהיג, הוא רואה רק אליפות מול העיניים". גורקה סיכם את העונה של קבוצתו: "הייתה עונה מצוינת, הרצליה זו משפחה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ספגה הרבה מאוד ביקורות על היכולת האיומה שהציגה לאורך כל העונה, ובצדק. אולם, הערב (חמישי) הצהובים הפכו להיות הראשונים שעולים לפיינל פור אחרי 68:105 מוחץ על בני הרצליה בדרך ל-0:3 מהדהד. דווין סמית' נפצע בקרסול, אך מדובר בפציעה קלה.

המאמן המנצח, אריק שיבק, אמר בסיום: "אני מודה לקהל על שהם קוראים בשמי. אנחנו צריכים את הקהל, זה מכניס אדרנלין ואנרגיות וזה חשוב לנו. אני מרוצה, עשינו סדרה טובה, יש לנו עכשיו עשרה ימים להתכונן לפיינל פור ונעשה את זה. בתחילת המשחק היינו קצת ישנוניים, גם בהתקפה וגם בהגנה. מהרגע שהעלינו את רמת האינטנסיביות שלנו בהגנה אז גם משחק ההתקפה שלנו התחיל לזרום טוב יותר. ברגע שאתה עושה סלים קלים בהתקפות מעבר אתה מרגיש ביטחון ומשם הכל היסטוריה".

על אנדרו גאודלוק: "הקבוצה של אנדרו גאודלוק? לא, היא של רקנאטי ומזרחי. גאודלוק הוא מנהיג, גם מחוץ למגרש, הוא מדבר עם כולם וממריץ את כל השחקנים. הוא רואה רק אליפות מול העיניים, זה מה שחשוב לו וחשוב לכולם. כולם מעריכים אותו מאוד. לא יהיה פשוט לא לשחק שבוע וחצי, אבל נעשה חושבים בנוגע לאיך אנחנו ממלאים את הימים הלאה כדי שנגיע הכי חדים לשבוע הקריטי של העונה".

ויקטור ראד, שקלע 16 נקודות, הוסיף: "שיחקנו משחק טוב, לא עשינו טעויות. האמנו בעצמנו, ורואים את התוצאות. אנחנו משחקים טוב בהתקפה, יש לנו ארבעה שחקנים שקלעו מעל ל-10 נקודות, במשחק שעבר היו לנו חמישה. כולם זורקים, כולם קולעים ומשחקים גם הגנה טובה. אין לי קבוצה מועדפת בחצי הגמר, בין אם זאת חולון ובין אם זאת חיפה".

מיקי גורקה בני הרצליה. ברני ארדוב
ישמח להמשיך בהרצליה. מיקי גורקה/ברני ארדוב

המאמן המפסיד מיקי גורקה סיכם את העונה: "הייתה עונה מצוינת. היה קצת הזוי שכל השחקנים נפצעו לנו, אבל גם כשכולם נפצעו עדיין נראינו כמו קבוצה. הגענו לפלייאוף עם הלשון בחוץ, אבל ניסינו. גם היום, ארבע דקות לסוף החצי היינו במינוס נקודה, אבל איבודי הכדור, עקב האיכלס, שוב פגעו בנו. אני רוצה להודות לכולם, לשחקנים, לצוות, לאלדד אקוניס, שכל עונה בונה כאן קבוצות טובות וזה לא מובן מאליו, בטח עם התקציבים שלנו. הרצליה זו משפחה".

על אבירם זליקוביץ' והמשך הדרך: "אני מאמין שזו זכות לשחק בהרצליה, ומי שלא רוצה לשחק אצלי שלא ישחק. אבירם זליקוביץ' לא רצה לשחק אצלי ואני לא משאיר אף אחד בכוח. הקבוצה שניצחה בליגה היא קבוצה שונה מהקבוצה שהופיעה היום. אני שונא תירוצים, אבל מדובר בנסיבות. כל הכבוד למכבי. הזרים היו פחות טובים בפלייאוף ויש לזה גם הסברים, אבל כולם כולל כולם היו נפלאים. אני רוצה להודות גם לאוהדים שלנו. אם אחזור בעונה הבאה? אני לא יודע, הקבוצה צריכה להודיע לי אם היא רוצה. אם ירצו שאמשיך, אני אשמח".

שותף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully