וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק ברנר: "הניצחון הכי מרשים שלנו העונה, זה היה מבחן מנטאלי"

1.6.2017 / 21:08

מאמן מכבי ראשון לציון לא מרשה לעצמו לחגוג לאחר שקבוצתו עלתה ל-1:2 מול הפועל אילת: "זה רחוק מלהיות גמור". עודד קטש: "הוכחנו לעצמנו העונה שאנחנו יכולים להפתיע נגד כל הסיכויים"

one

מכבי ראשון לציון גברה הערב (חמישי) על הפועל אילת 63:70 ועלתה ליתרון 1:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. האלופה תנסה לסגור עניין ולהעפיל לפיינל פור שלישי ברציפות ביום ראשון הקרוב, כשתארח את שחקניו של עודד קטש בבית מכבי.

שמוליק ברנר אמר לאחר המשחק: "זה הניצחון הכי מרשים שלנו העונה. אני מודע לזה שזה רחוק מלהיות גמור ובגלל זה אני לא רגוע. אמרתי לשחקנים אחרי עשר דקות שזה מבחן מנטאלי. ידענו שיהיה קשה והם יעשו ריצות. לא תכננתי לשחק עם ריצ'ארד וחנוכי בעמדה 4 אבל זה פלייאוף. הכול בראש. סימנו שחקנים שחשוב לעצור, הייתה בעיקר משמעת. היה קשה בצבע עם העבירות של אלישי וצ'ארלס, אבל צריך להגיד מילה טובה לשחקן שלא קל לו, לשון דאוסון. שון עובר תהליך שהוא מבין שנקודות זה לא הדבר הכי חשוב, אבל זו הדרך. אין אני, יש קבוצה".

"יש לנו יתרונות וחסרונות. אנחנו לא תלויים בשחקן זה או אחר אבל קמרון היה חסר לנו קצת בשני המשחקים הראשונים. היום קמרון התעלה ובמשחקים הבאים זה יכול להיות מישהו אחר".

קמרון לונג, שקלע 22 נקודות והוסיף 4 חטיפות אמר: "ידענו שיהיה לנו משחק קשה מול קבוצה חזקה. רצינו לתת הכול ולהשאיר הכול על המגרש וזה מה שעשינו. באנו להילחם וגם הם באו כך. עשינו הרבה טעויות בעצמנו היום, אבל זה לא יקרה כל המשחק, השאלה איך מתאוששים מהטעויות האלה. נשארתי מלא ביטחון עצמי, אמרתי לעצמי שאני חייב לבוא לכאן ולהיות אגרסיבי, לשחק חזק. אנחנו מתרכזים רק במשחק הבא כרגע, לא חושבים על אליפות".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. ברני ארדוב
לא מרים ידיים. עודד קטש/ברני ארדוב

המאמן המפסיד, עודד קטש: "במחצית הראשונה הדברים עבדו מצוין, שיחקנו טוב וגם עמדנו הגנתית טוב. היינו צריכים לסיים טוב יותר עם יתרון גדול יותר את המחצית. הפסדנו את המשחק בהתקפה. במחצית השנייה הנרי נכנס לבעיית עבירות מוקדמת, הפסדנו את המשחק כי היינו לא מספיק טובים. יש פה שחקנים שנמצאים על הפרקט ונראים חזקים, אבל למרות זאת נופלים מהר מאוד על הפרקט. לא בגלל זה הפסדנו, היינו לא מספיק טובים. החיסרון של רפי מנקו גדול, אבל הוכחנו שיכולנו לנצח. הוכחנו לעצמנו העונה הרבה דברים נגד כל הסיכויים. חבורת השחקנים שלי הפתיעה אותי בסיבוב השני והשלישי ועכשיו יש לנו שוב הזדמנות להראות אופי ולנצח את משחק ארבע".

על לנדון מילבורן: "הם לא עוזבים אותו ומתמקדים בו. בדרך שבה אנחנו משחקים אנחנו לא מכריחים כלום ולוקחים את מה שנותנים לנו. אני לא חושב שלנדון היה הבעיה. צריך לשחק חכם יותר ואז הוא יגיע למצבים שלו. אנחנו צריכים להראות הרבה אופי ולקוות שהשחקנים המרכזיים שלנו יישארו כמה שיותר על הפרקט. המפתח הוא בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully