וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: דג'וקוביץ' התקשה בדרך לשמינית הגמר, נדאל טייל

המדורג שני בעולם התקשה מאוד וחזר מפיגור ל-7:5, 3:6, 6:3, 1:6, 1:6 מול שוורצמן (41). השור ממאיורקה דרס 0:6, 1:6, 0:6 את בסילאשווילי. נשים: ניצחונות למוגורוסה ומלאדנוביץ'

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
הפסיד רק משחקון אחד. נדאל/AP

הסיבוב השלישי ברולאן גארוס, אצל הנשים ואצל הגברים, נפתח היום (שישי) עם הרבה משחקים מסקרנים.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
היה לא קל. דג'וקוביץ'/רויטרס

גברים

נובאק דג'וקוביץ', המדורג שני בעולם ובטורניר, נאלץ לעבוד קשה מאוד ולחזור מפיגור כדי לנצח 7:5, 3:6, 6:3, 1:6, 1:6 את דייגו שוורצמן הארגנטינאי בן ה-24, המדורג 41 בעולם. נולה נזקק לשלוש שעות ועוד 18 דקות על מנת להשלים וי אחרי קרב מול יריב שמתנשא לגובה של 1.70 מטר, אבל חובט חזק וזז נהדר.

הסרבי פתח דווקא טוב את המשחק שלו מול דייגו שוורצמן הארגנטינאי (41) והוביל כבר 1:4 במערכה הראשונה. אלא ששוורצמן בן ה-24 חזר לעניינים, שבר בחזרה וזכה בשישה משבעת המשחקונים הבאים בדרך ל-5:7 מפתיע במערכה הראשונה. דג'וקוביץ' התעשת וזכה במערכה השנייה עם שבירה במשחקון השמיני אחרי שש נקודות שבירה במשחקון הזה, המערכה השנייה שלו, 3:6. שוורצמן שבר בדיוק באותו שלב במערכה השלישית וגם שמר על ההגשה שלו למרות ארבע נקודות שבירה לרעתו, 3:6 לטובתו. נולה הוביל 0:4 במערכה הרביעית ובנקודת שבירה על ההגשות שלו קיבל אזהרה, התעצבן וצעק על השופט. זה עלה לו בטעות ובמשחקון, 1:4. משם דג'וקוביץ' יצא חד מאוד, שבר בקלת ושמר על ההגשות שלו, 1:6. המערכה החמישית לא הייתה שונה בהרבה וגם בסופה זה 1:6 לדג'וקוביץ' שממשיך לשמינית הגמר. נולה יפגוש שם את אלברט ראמוס הספרדי (19), שנזקק לחמש מערכות כדי לנצח 2:6, 6:3, 7:5, 2:6, 1:6 את לוקא פוי הצרפתי (16).

רפאל נדאל, שחולם על הלה דסימה כלומר זכייה עשירית ברולאן גארוס, הציג היום משחק כמעט מושלם ודרס, מעך והביס ללא תנאי את ניקולוז בסילאשווילי הגאורגי האומלל (63 בעולם). השור ממאיורקה הפסיד לראשונה בקריירה שלו משחקון אחד בלבד במשחק של הטוב מחמש מערכות ומחץ את בסילאשווילי 0:6, 1:6, 0:6 בתוך שעה וחצי. נדאל, שהשיג את הניצחון ה-98 שלו ב-100 משחקים של הטוב מחמש מערכות במהלך הקריירה, ישחק בסיבוב הבא נגד רוברטו באוטיסטה אגוט (17), שניצח בצורה מרשימה מאוד 3:6, 4:6, 3:6 את ייז'י וסלי הצ'כי.

דומיניק תים, שנמצא בעונת חימר נהדרת ואפילו ניצח השנה ברומא את רפאל נדאל על המשטח החום, עלה בלי יותר מדי בעיות לשמינית הגמר. האוסטרי בן ה-23 עשה את זה עם 1:6, 6:7 (4), 3:6 מול סטיב ג'ונסון (25), שריגש את כל עולם הטניס אחרי הניצחון שלו בסיבוב השני והבכי בעקבות האסון שקרה לו במהלך מאי, אובדן אביו בצורה פתאומית. תים ישחק בשמינית הגמר נגד הוראסיו סבאז'וס. זאת לאחר שהיום הזה החל עם עוד טרגדיה ספורטיבית, כאשר דויד גופן (10) נאלץ לפרוש כבר בסט הראשון בעקבות פציעה אכזרית במצב של 4:5 לטובתו מול סבאז'וס (65 בעולם). הבלגי ניסה להגיע לכדור אבוד, החליק ברגע האחרון לפני שהצליח להגיע לכדור ונקע את קרסולו. סבאז'וס שנראה מובך למראה התקרית הזו, נהנה מן ההפקר ויפגוש בשמינית הגמר את דומיניק תים או סטיב ג'ונסון.

בשורה מצערת הגיעה מכיוונו של גיירמו גרסיה לופס הספרדי (153 בעולם), שנאלץ לפרוש בפיגור 6:1, 1:0 מול מילוש ראוניץ' הקנדי (5) בשל פציעה. ראוניץ' ישחק בשלב הבא נגד פאבלו קרניו בוסטה (20 בטורניר), שרשם הישג ענק מבחינתו. הספרדי פיגר כבר 4:0 במערכה הראשונה מול גריגור דימיטרוב (11), אבל חזר ל-5:7 במערכה הזו בדרך לניצחון 5:7, 3:6, 4:6. עם הניצחון הזה, קבע קרניו בוסטה הישג היסטורי מבחינתו כשעלה לראשונה לסיבוב השלישי ברולאן גארוס אחרי שעשה את זה כבר באליפות ארצות הברית ובאוסטרליה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גרבינייה מוגורוסה טניסאית ספרדייה. AP
יכולה להמשיך לחלום על הגנה על התואר. מוגורוסה/AP

נשים

גרבינייה מוגורסה הספרדייה, המדורגת רביעית בעולם והאלופה המכהנת, פתחה את יום המשחקים בפיליפ שאטרייה עם 5:7, 2:6 מול יוליה פוטינצבה הקזחית (27). הספרדייה, שנראתה מעט מגומגמת בתחילת הטורניר, הולכת ומשתפרת ככל שהזמן עובר. מוגורוסה תשחק בשמינית הגמר נגד קיקי מלאדנוביץ' (13). הצרפתייה הנרגשת הצליחה לעמוד בכל הלחץ שהיה על הכתפיים שלי, חזרה מפיגור 5:2 במערכה השלישית כשהמשחק נראה אבוד לחלוטין וניצחה 5:7, 6:4, 6:8 את שלבי רוג'רס האמריקאית בתום משחק של שעתיים ועוד 46 דקות.

ונוס וויליאמס (10) ממשיכה להיראות מצוין בטורניר ואולי תצליח לזכות בו בפעם הראשונה בקריירה שלה דווקא בהופעה ה-20 שלו בו? האמריקאית הוותיקה ניצחה 3:6, 1:6 את אליס מרטנס הבלגית בת ה-21, שמדורגת 60 בעולם. בגיל 36 ו-350 יום הפכה וויליאמס לטניסאית המבוגרת ביותר שעוברת את הסיבוב השלישי ברולאן גארוס בעידן הפתוח. ונוס תשחק נגד טימאה באשצ'ינסקי (30), שניצחה 2:6, 2:6 את אונס ג'אבור הטניסאית הטוניסאית ובכך שמה קץ למסע ההיסטורי של האישה הערבייה הראשונה שהגיעה לסיבוב שלישי בגרנד סלאם.

קרוליין ווזניאקי (11), שניצחה בסיבוב השני 0:6, 0:6, תנסה להמשיך לשמינית הגמר בטורניר בו השיא שלה היה רבע הגמר ב-2010. הדנית פגשה את סיסי בליס האמריקאית בת ה-18, שמדורגת במקום ה-48 בעולם. השתיים נפגשו בדובאי השנה, ווזניאקי ניצחה 3:6, 2:6. הפעם ווזניאקי זכתה במערכה הראשונה עם 2:6 ופיגרה 5:2 בשנייה כשהחל גשם והמשחק נדחה לשבת. בשמינית הגמר מחכה למנצחת במפגש הזה סבטלנה קוזנצובה הרוסייה (8), שעבדה קשה, כמו שהיא כל כך אוהבת, ונזקקה לשלוש שעות ועוד תשע דקות כדי לנצח 6:7 (5), 6:4, 5:7 את שואי ז'אנג הסינית (32).

סמנתה סטוסור האוסטרלית (22) עלתה לשמינית הגמר בלי מאמץ מיותר כשניצחה בקלות 2:6, 2:6 את בת'אני מאטק סנדס האמריקאית (117) אחרי שעה ועוד 12 דקות. סטוסור תפגוש בשלב הבא את ילנה אוסטפנקו, שניצחה את לסיה טסורנקו 1:6, 4:6.

קיקי מלאדנוביץ' טניסאית צרפתייה. רויטרס
עמדה בכל הלחץ. מלאדנוביץ'/רויטרס
דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
דרים תים ממשיך לשמינית/רויטרס
דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
מבסוט. תים/רויטרס
דויד גופן טניסאי בלגי. AP
עצוב. גופן/AP
אנדרה אגאסי מאמנו של נובאק דג'וקוביץ' וטניסאי העבר האמריקאי (ימין). רויטרס
אגאסי מעודד את דג'וקוביץ' מהיציע/רויטרס
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי מתווכח עם השופט קרלוס ראמוס. רויטרס
דג'וקוביץ' מתווכח עם השופט קרלוס ראמוס/רויטרס
ונוס וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
מסתכלת אל האופק, לעבר שמינית הגמר. ונוס וויליאמס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully