וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר הפלייאוף: מכבי ראשון לציון ניצחה את הפועל אילת 63:70

האלופה נקלעה לפיגור דו-ספרתי ברבע השני אך ידעה לחזור, ועם מחצית שנייה מצוינת גנבה את יתרון הביתיות והשיגה מקדמה גדולה בסדרת רבע הגמר. לונג בלט עם 22 נק', 13 ריב' לדאוסון

one

משחקי רבע גמר הפלייאוף המשיכו היום (חמישי) כאשר האלופה, מכבי ראשון לציון, הצליחה לנצח בחוץ את הפועל אילת 63:70. האורחים עלו ל-1:2 בסדרה, וגנבו את יתרון הביתיות מאילת, בדיוק כפי שעשתה אמש (רביעי) מכבי חיפה כשפגשה את הפועל חולון. קמרון לונג (22 נקודות) הוביל את הכתומים, שינסו לסגור עניין מול שחקניו של עודד קטש במשחק מספר ארבע, שיתקיים בבית מכבי ביום ראשון.

קמרון לונג שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
הוביל את ראשון לציון. קמרון לונג/ברני ארדוב

מהלך המשחק:

המשחק התחיל עם החטאות משני הצדדים, והנקודות הראשונות הגיעו רק לאחר דקה וחצי של כדורסל. הרבע התאפיין בהמון לחץ, בלבול, אגרסיביות וקרבות צמודים על כל כדור. ריצת 2:9 של המארחים קבעה 10:15 לאילת, דקה ורבע לסיום הרבע. ליי-אפ של רוברט רות'בארט סיים את הרבע הראשון וקבע את תוצאת הרבע - 10:17 לאילת, ראשון לציון רושמת רבע נוראי מבחינה התקפית.

שלשה של נאור שרון בתחילת הרבע השני המשיכה את הריצה של אילת והעלתה אותה ליתרון 10:20. האלופה הגיבה עם חמש נקודות רצופות, האילתים לא נשארו חייבים והגיבו עם חמש נקודות רצופות משלהם וזה 15:25 לאילת, קצת יותר מחמש דקות לסיום הרבע. משחק הריצה המשיך, והפעם בצד הכתום של ראשון לציון, שנעזרה בריצת 0:6 כדי למזער נזקים ולהוריד את היתרון של אילת ל-23:27. שלשה של פטריק ריצ'רד הורידה את היתרון של אילת לנקודה אחת בלבד, 28:29. לשון דאוסון הייתה אפשרות להוריד את הקבוצות להפסקה בשוויון, אך הוא לא הצליח להשלים בהצלחה חדירה לסל ותוצאת המחצית הייתה 31:33 לאילת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן הפועל אילת עודד קטש. ברני ארדוב
אילת בדרך להדחה? עודד קטש/ברני ארדוב

הרבע השלישי המשיך באותה הדרך ועם המון עבירות בשני הצדדים. שון דאוסון העלה את האורחים ליתרון מהקו וקבע 42:43. שלשה של ניצן חנוכי 10 שניות לסיום הרבע הבטיחה לאורחים יתרון 50:51 בסיומו.

שון דאוסון לא הצליח לקלוע סל שדה עד שהתחיל הרבע הרביעי, אז הוא נכנס לעניינים וקלע שתי שלשות רצופות שהעלו את האלופה ליתרון 55:59. אסיסט נפלא של אלישי כדיר לקמרון לונג השיג לכתומים יתרון מבטיח - 57:64 לראשון לציון, 5 וחצי דקות לסיום המשחק. לונג תפר שלשה שסיפקה לכתומים את יתרון השיא שלהם במשחק 59:69, פחות משתי דקות לסיום. אילת לא הצליחה לסגור את ההפרש עד לסיום המשחק, שהסתיים בתוצאה 63:70. האלופה תנסה לעלות לפיינל פור שלישי ברציפות ביום ראשון.

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. ברני ארדוב
האלופה רוצה פיינל פור שלישי ברציפות. שון דאוסון/ברני ארדוב

סטטיסטיקה:

קלעו להפועל אילת: וויל דניאלס 13 נקודות ו-7 ריבאונדים, פריאיי הנרי 10, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, נאור שרון 9, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, רוברט רוטברט 9, לנדון מילבורן 8, 6 חטיפות ו-5 ריבאונדים, רג'ינלד באקנר 8 ו-6 ריבאונדים, חנן קולמן 6. אפיק ניסים (22:19 דקות ו-0 מ-8 מהשדה) ואלון ספיר (18:17) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו למכבי ראשון לציון: קמרון לונג 22 נקודות ו-4 חטיפות, אלישי כדיר 12 ו-7 ריבאונדים, פטריק ריצ'ארד 9 ו-5 ריבאונדים, שון דאוסון 7 (2 מ-8 מהשדה), 13 ריבאונדים ו-5 איבודים, צ'ארלס תומאס 6, ג'יי ג'יי מור 4, ניצן חנוכי 3, עידן זלמנסון 3, אבי בן שימול 2, עודד ברנדווין 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully