וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצייד חוזר לאמסטרדם: קלאס יאן הונטלאר חתם לעונה אחת באייאקס

החלוץ בן ה-33 חוזר לאמסטרדם ארינה אחרי תשע שנים, אבל צפוי לשמש שחקן רוטציה (אוברמרס: "דולברג החלוץ הראשון שלנו"). אמר: "שמח לחזור, כולם יודעים שאייאקס היא הקבוצה שלי"

קלאס יאן הונטלאר חתם היום (חמישי) לעונה אחת באייאקס והוא חוזר לקבוצה מאמסטרדם אחרי תשע שנים. המנהל המקצועי, מארק אוברמרס, הבהיר ש"קספר דולברג הוא החלוץ הראשון שלנו" והסביר את הרצון לראות שחקן וותיק שיתרום מהניסיון שלו וכמובן גם יקבל דקות משחק נכבדות כחלק מהרוטציה.

הונטלאר בן ה-33 אמר: "זה לא סוד שאייאקס היא הקבוצה שלי ואני שמח לחזור. התפקיד שלי ברור, אייאקס שיחקה כמעט 60 משחקים רשמיים בעונה החולפת ואי אפשר לעשות את זה עם חלוץ אחד".

"הצייד" שיחק באייאקס מינואר 2006 עד ינואר 2009, זכה איתה בשני גביעים וכבש במדיה 102 שערים ב-134 משחקים בכל המסגרות (76 שערים ב-92 משחקי ליגה). היום הוא הצהיר שהמטרה העיקרית שלו תהיה לזכות באליפות ראשונה שלו עם אייאקס.

אחרי קדנציות לא מוצלחות בריאל מדריד ומילאן, הונטלאר עבר לשאלקה בקיץ 2010 והוא לבש את מדי הרויאל בלוז בשבע השנים האחרונות. בקבוצה מגלזנקירשן רשם 175 משחקי ליגה בהם מצא את הרשת 82 פעמים. עם שאלקה גם זכה בגביע הגרמני ב-2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully