וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטו ואלוורדה הוצג בברצלונה: "אני אסיר תודה, זה אתגר מרגש"

המאמן פתח את יומו השני במועדון הפאר עם חתימה על חוזהו, סיור בקאמפ נואו והרבה מאוד פלאשים: "מרגיש אחריות גדולה ומקווה ליהנות". הנשיא ברתומאו: "הרגשנו שהוא האיש הנכון"

AP

ארנסטו ואלוורדה הוצג היום (חמישי) רשמית כמאמנה החדש של ברצלונה, מסיבת עיתונאים עם הנשיא ג'וספ מריה ברתומאו. ואלוורדה כבר התראיין אתמול לערוץ הטלוויזיה של המועדון, והיום חתם על חוזהו, עשה סיור בקאמפ נואו והצטלם על ספסל הקבוצה ובמוזיאון.

אמר: "אני אסיר תודה לנשיא וההנהלה על הביטחון שהם נתנו בי. זה אתגר מרגש ואני מרגיש אחריות גדולה. אני מקווה ליהנות, להחזיר לקבוצה את הביטחון ולהפוך אותה לגדולה יותר".

הנשיא ברתומאו אמר במעמד החתימה: "חשבנו שארנסטו הוא המאמן שהקבוצה צריכה. יש לו הרבה ניסיון, הוא מגיע ממועדון חשוב כמו אתלטיק בילבאו ועם השחקנים והאמביציות שיש פה, אנחנו מקווים שנגיע להישגים".

בתוך כך, בספרד עוסקים כמובן גם בשחקני הרכש שיגיעו בקיץ הקרוב. העמדה שזקוקה לחיזוק באופן הדחוף ביותר היא עמדת המגן הימני. ב"ספורט" סיפרו היום שהמועמד הבכיר כרגע הוא ססאר אספיליקואטה מברצלונה, שמועדף על פני הקטור ביירין מארסנל. אספי נדרש לעניין ואמר ל"גרדיאן": "אם ברצלונה מתעניינת בך זו מחמאה. זה אומר שכנראה שאתה משחק טוב".

מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה. רויטרס
יום עמוס. ואלוורדה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully