וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת הנשים ניצחה את דנמרק 0:3 במוקדמות אליפות העולם

אניה ויליקי הפציצה 24 נק', טלי מרמן 15 ונבחרת ישראל התאוששה מההפסד לאוקראינה. ביום חמישי מחכה מפגש לא פשוט עם הולנד. המאמן קוקאריני: "שמחים מאוד עם הניצחון הראשון"

שחקניות נבחרת ישראל כדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
ניצחון משכנע. שחקניות הנבחרת/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

לאחר ההפסד 3:0 לאוקראינה, נבחרת הנשים של ישראל חגגה היום (רביעי) את הניצחון הראשון בבית ה' במוקדמות אליפות העולם בבאקו כשהיא מכניעה את דנמרק בשלוש מערכות 20:25, 18:25, 17:25 עם יכולת גבוהה שכללה 13 בלוקים וגם 8 אייסים. הקפטנית אניה ויליקי הייתה מעל כולם עם 24 נקודות (48 אחוז) כשטלי מרמן לצידה מוסיפה עוד 16. הניצחון מהעניק לנבחרת שלוש נקודות ראשונות בבית.

עוד לישראל: ז'לובה 7, נטשה קרוק 6, מאיה דודוצקין 5, שני פחם וגל לנדר 2 כל אחת. ליברו: בקי קופלביץ'.

"אנחנו שמחים מאוד עם הניצחון הראשון בטורניר", אמר לאתר איגוד הכדורעף המאמן ג'וזפה קוקאריני עם סיום המשחק. "המשחק היה קשה, היריב הדני נלחם והיינו צריכים לעבור הרבה רגעים לא פשוטים במשחק. השחקניות התמידו במשחק קבוצתי, שיחקו היטב והצליחו לעמוד במטרה ולנצח את המשחק".

מחר (חמישי, 19:00) תפגוש ישראל את הולנד ובהמשך את אזרבייג'אן (שישי, 16:30) ונורבגיה (שבת, 14:00). הנבחרת שתסיים ראשונה תעלה ישירות לאליפות העולם והנבחרת מהמקום השני תתמודד בסיבוב השלישי. למעשה, הקמפיין הקרוב ישמש הכנה לקראת מוקדמות אליפות אירופה שייערכו בשנה הבאה ועבור המאמן החדש של הנבחרת, האיטלקי ג'וזפה קוקאריני מדובר בתחנה ראשונה בפרויקט 2024 שמטרתו הכשרת הדור הבא של השחקניות והמאמנים בכדורעף הישראלי.

סגל נבחרת ישראל: אניה ויליקי (קפטנית), נטשה קרוק, שני פחם, בקי קופלביץ', אביטל ז'לובה, גל לנדר, קתרינה זילברמן, פולינה מליק, תמר שטיין, טלי מרמן, ליר גופר, ליזה סיריך, מאיה דודוצקין, שירה להב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully