וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה אישרה: ניר קלינגר ממשיך כמאמן הקבוצה

31.5.2017 / 19:55

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן התרצה לאחר שחוזהו שודרג והוא קיבל הבטחה מהבעלים יואב כץ כי השחקנים המובילים יישארו. קלינגר: "שמח להמשיך". השוער רובי לבקוביץ' קרוב לסיכום

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. קובי אליהו
יקבל סמכויות נרחבות. ניר קלינגר/קובי אליהו

הפועל חיפה הודיעה הערב (רביעי) באופן רשמי כי ניר קלינגר ימשיך כמאמן הקבוצה גם בעונה הבאה. כזכור, ביום ראשון פרסמנו כי הבעלים יואב כץ שוחח עם המאמן שהתנגד תחילה להישאר בתפקיד והעדיף לחזור לעמדת המנהל המקצועי, אך לאחר שחוזהו שודרג והובטח לו כי כמה מהשחקנים המובילים ימשיכו, הוא התרצה ויזכה לסמכויות נרחבות.

קלינגר, שזכה עם הפועל חיפה בגביע הטוטו ב-2013 ובעונה שעברה הוביל אותה למקום השמיני - הגבוה ביותר שלה מאז חזרה לליגת העל ב-2009, אמר לאתר הרשמי של: "אני שמח להמשיך ולהוביל מקצועית את המועדון".

קלינגר בן ה-51 חזר לקדנציה שנייה בהפועל חיפה (הראשונה הייתה ב-2012/13) בדצמבר 2016 והגיע אל המועדון כמנהל מקצועי כשדני גולן מונה למאמן תחתיו. שלושה חודשים אחרי חתימתו ובשל התוצאות הלא מרשימות של הקבוצה, התפטר המאמן גולן וקלינגר ירד אל הקווים ומונה למאמן ב-25 במרץ. תחת קלינגר סיימה הפועל חיפה במקום השמיני בליגת העל. לפני כן אימן קלינגר במכבי שעריים מהלאומית אחרי שגם שם היה בתחילה מנהל מקצועי. עוד קודם אימן קלינגר את בית"ר באר שבע, מכבי תל אביב, פראלימני הקפריסאית, א.א.ק לרנקה, א.א.ל לימאסול, נאה סאלימנה, הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד.

השוער רובי לבקוביץ' קרוב לסיכום על חוזה לעונה נוספת. בקבוצה בוחנים עדיין אופציה של החתמת שוער זר, אך נשקלת גם האפשרות להעניק ללבקוביץ' את אפודת השוער הראשון.

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על הסיכום בין ניר קלינגר ליואב כץ
מכבי תל אביב שוקלת להחזיר את דור פרץ מהפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully