וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "יש בי רצון בלתי נגמר להיות הכי טוב שיש"

CR7 התראיין לאתר אופ"א לקראת גמר ליגת האלופות נגד יובנטוס בשבת והוסיף: "אני לא אובססיבי לגבי שבירת שיאים, אבל זה מדרבן אותי", על זינדין זידאן: "יש לו חלק גדול בהצלחת הקבוצה"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יוסי אלטר

ביום שבת עולם הכדורגל יעצור את נשימתו כשריאל מדריד תתמודד מול יובנטוס בגמר ליגת האלופות בקרדיף. מי שימשוך אליו את מירב תשומת הלב הוא כמובן כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי שזכה בכל תואר אפשרי בשנה האחרונה והפך לשיאן המבקיעים בתולדות המפעל, רוצה להיות חתום על היסטוריה נוספת - זכייה שנייה ברציפות בליגת האלופות, דבר שאף קבוצה עד כה לא הצליחה לעשות.

"זה תמיד מיוחד להתחרות בגמר ליגת האלופות, הייתה לי הזכות לעשות את זה ארבע פעמים וזו תהיה הפעם החמישית שלי, כך שזה הולך להיות רגע מאוד מיוחד", כך אמר CR7 בראיון מיוחד שערך לאתר אופ"א לקראת הגמר.

רונאלדו לא זלזל ביריבה אך נשמע בטוח לקראת המשחק: "יובנטוס קבוצה מצוינת, הם לא בגמר ליגת האלופות במקרה. אנחנו יודעים שהולך להיות משחק מאוד קשה, אבל אנחנו ריאל מדריד, וזו הסיבה שיש לנו סיכוי טוב לנצח. אני מקווה שננצח, זה יהיה נפלא". על הסיכויים לנצח אמר: "במשחק גמר הכל יכול לקרות והסיכויים הם תמיד 50:50".

על סגנון המשחק הצפוי בגמר: "זה יהיה דומה לשני הגמרים האחרונים שלנו נגד אתלטיקו מדריד. שתי הקבוצות ינסו לנצל את טעויות היריבה, ומי שתטעה פחות תנצח. אני אישית מקווה שזו תהיה ריאל מדריד".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
רוצה להמשיך לשבור שיאים. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

רונאלדו עבר העונה הסבה לעמדת החלוץ, ונשאל כיצד הוא מרגיש כשהוא משחק בחוד: "אני נהנה מאוד. זינדין זידאן נתן לי את ההזדמנות וזה עוזר לי לשחק באופן חופשי. אני יכול לשחק באמצע, לרדת מעט לאחור, או באגפים. צריך גם לתת קרדיט לשאר חבריי לקבוצה שעוזרים לי מאוד".

הפנומן הפורטוגלי לא חסך מחמאות ממאמנו: "הוא מאמן אותנו בצורה אינטיליגנטית. זה לא קל, כי כל השחקנים רוצים לשחק, ולפעמים חלק מהם צריכים לשבת על הספסל, אבל הוא עושה זאת מצוין. אני חושב שהוא הוכיח העונה כמה הוא טוב בתור מאמן. הערצתי אותו כשחקן, וכמאמן אני מעריץ אותו אפילו יותר. הוא אדם מאוד חיובי שעובד קשה. אין לי ספק שלזידאן יש חלק גדול בהצלחת הקבוצה".

רונאלדו דיבר על ההישג המדהים שרשם כשהפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שכובש 100 שערים בליגת האלופות: "רציתי להגיע לציון הדרך הזה. תמיד האמנתי שאני אהיה השחקן שיעשה את זה, וכך היה. זו הייתה המטרה שלי בתחילת העונה ותודה לאל, השגתי אותה. אני לא אובססיבי לגבי שבירת שיאים, אבל זה תמיד מדרבן אותי ונותן לי להשתפר כל הזמן. יש בי רצון בלתי נגמר להיות הכי טוב שיש".

לסיום, השחקן דיבר על האפשרות שקבוצתו תגן על הגביע בו זכתה בעונה שעברה, ובכך תהפוך ליחידה בעידן הנוכחי של ליגת האלופות שמצליחה להגן על התואר: "זו מטרה שכל מי שקשור בריאל מדריד רוצה להשיג. כולנו רוצים להירשם בספרי בהיסטוריה ואנחנו מודעים לעובדה שאם ננצח בגמר, נהיה הראשונים שזוכים שנתיים ברציפות בליגת האלופות בפורמט הנוכחי ושומרים על התואר בבית. זו עוד מטרה שנותנת לנו מוטיבציה. אני מחזיק לנו אצבעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully