וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח המשטרה: טייגר וודס ישן על ההגה ו"מלמל בחוסר היגיון"

פרטים חדשים התגלו בפרשת מעצרו של הגולפאי, לאחר פרסום דו"ח המשטרה מהאירוע. השוטרים סיפרו כי וודס לא ידע היכן הוא נמצא וכי "הדיבור שלו היה מאוד איטי". לא נמצא אלכוהול בדמו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נאלצו להעיר אותו. טייגר וודס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצרו של טייגר וודס על נהיגה תחת השפעת אלכוהול ממשיך להעסיק את כלי התקשורת בארצות הברית והלילה (בין שלישי לרביעי) התפרסמו פרטים חדשים על הפרשה, כאשר התגלה תוכן הדו"ח המשטרתי מהאירוע. על פי הדו"ח, השוטרים שעצרו את הגולפאי המעוטר מצאו אותו ישן ברכבו ונאלצו להעיר אותו על מנת שיוכלו לעצור אותו. וודס, כך נודע כבר מספר שעות לאחר הידיעה הראשונית על מעצרו, ישב בתא המעצר במשך מספר שעות.

על פי הדו"ח, אחד השוטרים אמר ש"הדיבור של וודס היה מאוד איטי וחסר היגיון וכי הוא מלמל דברים לא ברורים" ושהוא התקשה התקשה להתמודד עם "המבחנים" שהעמידו בפניו השוטרים לבדיקות פיכחותו. הגולפאי המתדרדר אף שינה את גרסתו לגבי יעדו ומהיכן הגיע, כאשר בתחילה טען כי הגיע מלוס אנג'לס וכי הוא נוסע למחוז אורנג', ואז הצהיר כי הוא כל לא יודע היכן הוא נמצא.

וודס סיפר למשטרה כי הוא נטל מספר תרופות במרשם, כולל שני משככי כאבים. המשטרה סיפרה כי "שיתף פעולה ככל יכולתו" ושהסכים לערוך בדיקות נשיפה ושתן. בדיקת הנשיפה מצאה שאין לו כלל אלכוהול בדם, מה שתמך בהצהרה שפרסם לפני כיממה. "אלכוהול לא היה מעורב במקרה", אמר, "מדובר בתוצאה של תגובה לא צפויה לתרופות. אני מבין את חומרת מעשי ולוקח אחריות מלאה".

הגולפאי בן ה-41 מנסה להתאושש מניתוח גב שעבר ובהתבטאות האחרונה שלו אחרי הניתוח הוא אמר שהוא חש הקלה בכאבים בעקבותיו ושהוא לא הרגיש כל כך טוב הרבה שנים. וודס זכה בעבר ב-79 טורנירים מסבב ה-PGA, מקום שני בכל הזמנים. הוא זכה ב-14 טורנירי מייג'ורס, אולם הפעם האחרונה בה עשה זאת הייתה אי שם ב-2008. למעשה, מאז 2013 הוא לא זכה באף טורניר. ב-2009 התפוצצה פרשיית הבגידות שלו באשתו, ממנה התגרש כשנה לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully