וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבד זכה ב-MVP וניצח את זניט, בשיקטאש הביסה את אנדולו אפס

הגארד קלע 22 נקודות והוביל את חימקי ל-71:94 שצימק ל-2:1 את חצי הגמר ב-VTB. הדרבי של איסטנבול הסתיים ב-71:90 למארחת, שעלתה ל-0:1 בחצי הגמר. ולנסיה גנבה את הביתיות בספרד

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה (שמאל). GettyImages
חימקי בחיים. אלכסיי שבד/GettyImages

ברחבי אירופה נמשכו הערב (שלישי) משחקי ההכרעה של הליגות הבכירות, עם מפגשים קריטיים בטורקיה, גרמניה, ספרד וב-VTB.

* טורקיה: אחרי ניצחונה של פנרבחצ'ה על דרושאפקה אתמול, גם סדרת חצי הגמר השנייה בין בשיקטאש לאנאדולו אפס יצאה לדרך. בשיקטאש, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני, השיגה ניצחון ביתי מרשים, 71:90, ועלתה ל-0:1 בסדרה שתוכרע בשיטת הטוב מחמש. המשחק הוכרע למעשה כבר בתום המחצית הראשונה, לאחר שהמארחת ניצחה ברבע השני 8:26. אקס הפועל ירושלים די ג'יי סטורברי הוליך את הקלעים עם 22 נקודות, סרטאק סנלי הוסיף 15 ו-7 ריבאונדים.

* VTB: חימקי מוסקבה נותרה בחיים בסדרת חצי הגמר מול זניט סנט פטרסבורג, עם ניצחון גדול 73:97 שצימק ל-2:1. אחרי שני הפסדי חוץ דחוקים, חימקי שבה לאולמה הביתי והתפוצצה. לפני שריקת הפתיחה, אלכסיי שבד זכה בתואר ה-MVP של עונה הסדירה (22.2 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים בממוצע למשחק), וכנראה שזה השפיע עליו ועל חבריו - שהובילו בבטחה לכל אורך ההתמודדות . שבד קלע 22 נקודות, וגם במשחק הזה בלט אקס הפועל ירושלים, אי ג'יי רולנד, שקלע 17.

* ספרד: באסקוניה ו-ולנסיה סיפקו מותחן נהדר במשחק הראשון בסדרת חצי הגמר, ובסופו של דבר ולנסיה זכתה בניצחון דרמטי, 82:83, גנבה את הביתיות ועלתה ל-0:1. הבאסקים הובילו כמעט לכל אורך המשחק, והיתרון הגיע בשיאו ל-10, אך ולנסיה רצה ברבע האחרון והשיגה ניצחון גדול. פרננדו סן אמטריו היה נהדר והוביל עם 24 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully