וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית שמחון: "נבוא עם אותן אנרגיות שהיו לנו במשחק הקודם"

30.5.2017 / 22:03

אופטימיות במכבי חיפה לקראת משחק 3 נגד הפועל חולון (רביעי, 21:00, ספורט 5). שמחון: "יהיה קשה, אבל אנחנו מצפים לזה". בחולון מצפים לאינטנסיביות ותרומה יותר גדולה מג'יימס בל

one

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יימשכו מחר (רביעי, 21:00, ספורט 5) עם המשחק שייערך בחולון בין הפועל המקומית למכבי חיפה. המצב בסדרה עומד על 1:1. במשחק הראשון ניצחה הקבוצה הביתית 99:104 בתום שתי הארכות, כשטו הולוואי מפציץ 34 נקודות. בגומלין, שנערך ביום שבת האחרון ברוממה, ניצחה מכבי חיפה 71:100, כשג'ון דיברתלומיאו נמצא מעל כולם עם 28 נקודות. המשחק הרביעי בין הקבוצות, שתוכנן למוצאי שבת במקביל לגמר ליגת האלופות בכדורגל, נדחה ב-24 שעות ליום ראשון.

הפועל חולון מגיעה למשחק אחרי התבוסה ב-29 הבדל. בחולון באו בטענות לצוות השיפוט, שהושפע לטענתם מהביקורת של מכבי חיפה ופרשנים אחרי המשחק הראשון בסדרה. המאמן דן שמיר אף נאלץ להתנצל על הביקורת שלו בסיום המשחק, אחרת היה עומד לדין. בחולון מקווים לעלייה ברמה האינטנסיבית. מי שעדיין לא הגיע לסדרה הוא ג'יימס בל, שקלע 7 נקודות בממוצע בשני המשחקים הראשונים, ואם לא יעלה מדרגה, חולון תהיה בבעיה קשה.

בחיפה מצב הרוח מצוין והירוקים בטוחים ביכולתם לנצח בחוץ ולהתקרב משחק אחד מהפיינל פור. הצוות המקצועי הכין את השחקנים לעלייה ברמה האינטנסיבית והאגרסיבית של חולון, והדגיש את החשיבות בהישמרות מכניסה לבעיית עבירות. מלבד היכולת הנפלאה של ג'ון דיברתולומיאו עד כה, המאמן עופר רחימי מקבל תוצרת גם מהקפטן עוז בלייזר שרשם 15.5 נקודות למשחק בשני המשחקים הראשונים בסדרה. "הולך להיות משחק חוץ קשה מאוד, אבל אנחנו מצפים לו. אנחנו רוצים לבוא באותן אנרגיות שהיו לנו במשחק הקודם ולנצח", אמר עמית שמחון לקראת ההתמודדות.

ג'יימס בל שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
עדיין לא הגיע לסדרה. בל/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully