וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינכן 1860 ירדה לליגה השלישית, האוהדים ניסו לפוצץ את המשחק

מחזות קשים בפלייאוף בגרמניה. התכולים הפסידו ליאן רגנסבורג 2:0, האוהדים השליכו חפצים, חזיזים וכסאות והביאו להפסקת המשחק שוב ושוב. האריות בליגה השלישית לראשונה אחרי 25 שנה

אוהד מינכן 1860 מאוכזב. GettyImages
עצב ביציעי האליאנץ ארנה/GettyImages

אוהדים של מינכן 1860 כמעט פוצצו הערב (שלישי) את המשחק של הקבוצה נגד יאן רגנסבורג בפלייאוף על מקום בבונדסליגה 2 בגרמניה. יותר מ-60 אלף צופים הגיעו לאליאנץ ארנה, מרביתם אוהדי הקבוצה התכולה.

אחרי 1:1 במשחק הראשון, במינכן היו משוכנעים שהם יצליחו לנצח את הקבוצה הקטנה שסיימה במקום השלישי בליגה השלישית, אבל יאן רגנסבורג עלתה ל-0:2 כבר במחצית הראשונה משערים של קוליה פוש ומארק לאיס. בדקה ה-81, אחרי שקבוצתם לא הצליחה לחזור למשחק, חלק מהאוהדים המקומיים התחילו להשליך חפצים וחזיזים למגרש.

המשחק הופסק ל-14 דקות שבמהלכן המאבטחים וגם חלק מאנשי מינכן 1860 ניסו להשליט סדר. דניאל בירופקה, אחד מסמלי המועדון, מי שלבש את מדי הקבוצה ב-219 משחקים ומשמש היום כעוזר מאמן, התעמת עם האוהדים והורחק על ידי אנשי האבטחה פן יפגעו בו.

אחרי 14 דקות של חוסר ודאות, המשחק חודש כדי להביאו לסיומו החוקי. עד שריקת הסיום נפרשו עשרות שוטרים מול היציע שמאחורי השער של האורחים, אבל גם הם לא מנעו זריקת חפצים נוספת, שגרמה לכך שהמשחק מופסק שוב ושוב לכמה שניות ואחר כך נמשך.

בסיום מינכן 1860 ירדה מנוצחת 2:0 במשחק עצמו ו-3:1 בסיכום המפגש הכפול. היא ירדה לליגה השלישית לראשונה מאז 1992/93 ותנסה לשוב לליגת המשנה בעונה הבאה.

שוטרים במשחק של מינכן 1860. GettyImages
עשרות אוהדים נפרשו מול היציע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully