וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאד מחרז ביקש לעזוב את לסטר סיטי: "הגיע הזמן לחוויה חדשה"

הקשר בן ה-26 שמבוקש במונאקו הוציא הודעה לתקשורת והודיע כל כוונתו לעזוב: "אני מרגיש שצריך לעבור הלאה, נהנתי מכל רגע. לנצח אוהב את לסטר סיטי, האוהדים המדהימים ישארו בליבי לעד"

שחקנה של לסטר סיטי ריאד מחרז. רויטרס
בדרך ליעד חדש? ריאד מחרז/רויטרס

קשר לסטר סיטי, ריאד מחרז, הוציא היום (שלישי) הודעה לתקשורת ובה הודיע על כוונתו לעזוב את לסטר סיטי ולעבור לקבוצה אחרת. שחקן נבחרת אלג'יריה הגיע לאצטדיון קינג פאוור בינואר 2014 מלה האבר הצרפתית, וכבש 35 שערים ב-138 משחקים בכל המסגרות. מחרז היה אחד מגיבורי הזכיה באליפות אנגליה אשתקד, שלאחריה זכה בפרס שחקן העונה של השחקנים והעיתונאים. היעד הבא של מחרז עשוי להיות מונאקו, כשבתקשורת הצרפתית מתפרסמים דיווחים לפיהם אלופת צרפת מעוניינת במחרז כמחליף לברנרדו סילבה, שעזב למנצ'סטר סיטי.

"מתוך כבוד והערכה למועדון הכדורגל לסטר סיטי, רציתי להיות כנה לחלוטין ולהודיע להם שאני מרגיש שהגיע הזמן לעבור הלאה" פתח מחרז, והמשיך: "הייתה לי שיחה טובה עם הבעלים בקיץ שעבר והגענו לסיכום שאמשיך לעונה נוספת כדי לעזור לקבוצה בליגת האלופות, וכעת אני מרגיש שהגיע הזמן עבורי לחוויה חדשה. תמיד נהנתי בלסטר, ויש לי קשר טוב עם הבעלים, אנשי ההנהלה, הצוות והשחקנים. אני מקווה שהצלחתי להחזיר על האמונה בי על הדשא בזמן ששיחקתי כאן. ארבע העונות האחרונות היו הטובות ביותר בקריירה שלי ונהנתי מכל רגע. אני מרגיש גאווה עצומה להיות חלק מהמועדון הזה וממה שהשגנו יחד כשהפכנו לאלופי אנגליה. אני לנצח אוהב את המועדון ואת האוהדים המדהימים שישארו בליבי לעד. אני מקווה שהם יוכלו להבין ולכבד את החלטתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully