וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארסן ונגר סיכם לשתי עונות נוספות כמאמן ארסנל

חרף מחאות האוהדים נגדו ואחרי הניצחון על צ'לסי והזכייה בגביע, ב"טלגרף" מפרסמים שהמאמן הצרפתי סיכם עם הבעלים סטן קרונקי על חוזה עד 2019 וההודעה הרשמית על כך תצא ברביעי

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. AP
יישאר בתפקיד? ארסן ונגר/AP

אחרי עונת שפל שהסתיימה אומנם עם ניצחון מרשים על צ'לסי וזכייה בגביע אך מקום חמישי ומאכזב בליגה, התפרסמו הרבה מאוד דיווחים סביב עתידו של מאמן ארסנל ארסן ונגר שמשרתו הייתה מעורערת מתמיד אחרי 20 שנה בתפקיד. אולם, היום (שלישי) ב"טלגרף" מתפרסם דיווח לפיו המאמן הצרפתי סיכם עם המועדון על חוזה לשתי עונות נוספות בקבוצה שישאיר אותו לפחות עד 2019 באמירויות.

החוזה הוצע לוונגר על ידי סטן קרונקי הבעלים המושמץ, שצפוי להכריז על כך באופן רשמי מחר כאשר שני הצדדים ייפגשו לגבי עתידו של הצרפתי. אחרי הניצחון על צ'לסי בגמר הגביע (1:2) ונגר טען כי הוא נתן עוד סיבה להשאיר אותו בקבוצה, אך קרונקי, כך על פי הדיווחים, קיבל את ההחלטה הזו עוד לפני כן כאשר נחוש להפוך את התותחנים למועמדים חזקים לאליפות בעונה הבאה, אחרי כמה עונות רצופות שהקבוצה מגרדת את המקום הרביעי. אגב, אם ונגר אכן אכן יחתום על חוזה לשתי עונות נוספות בארסנל, הוא יעקוף את סר אלכס פרגוסון מאמנה האגדי של מנצ'סטר יונייטד בכמות משחקי הפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully