וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס: "מבין את חומרת מעשיי, לא הייתי תחת השפעת אלכוהול"

הגולפאי האגדי בן ה-41 פרסם התנצלות אחרי שנעצר על נהיגה בשכרות, אך הכחיש שהוא היה תחת השפעת אלכוהול: "זו הייתה תגובה בלתי צפויה לתרופות שקיבלתי, מתנצל מעומק ליבי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקריירה שלו בשקיעה מתמשכת. טייגר וודס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טייגר וודס הגולפאי האגדי ממשיך להתרסק על ומחוץ למגרש הדשא. וודס נעצר אתמול כזכור על נהיגה תחת השפעת אלכוהול והוחזק בתא המעצר במשך קרוב לארבע שעות. היום, וודס פרסם התנצלות על מעשיו אך הכחיש שהיה תחת השפעת אלכוהול.

"אני מבין את חומרת הדברים שעשיתי ואני לוקח אחריות מלאה על מעשיי", אמר וודס והוסיף, "אני רוצה שהציבור יידע שאלכוהול לא מעורב בזה. מה שקרה היה תגובה בלתי צפויה לתרופות שקיבלתי עם מרשם מרופא. לא הבנתי שהתרופות השפיעו עליי בצורה כל כך חזקה. אני רוצה להתנצל מעומק ליבי בפני משפחתי, חבריי והאוהדים. אני מצפה ליותר מעצמי גם".

הגולפאי בן ה-41 מנסה להתאושש מניתוח גב שעבר ובהתבטאות האחרונה שלו אחרי הניתוח הוא אמר שהוא חש הקלה בכאבים בעקבותיו ושהוא לא הרגיש כל כך טוב הרבה שנים. וודס זכה בעבר ב-79 טורנירים מסבב ה-PGA, מקום שני בכל הזמנים. הוא זכה ב-14 טורנירי מייג'ורס, אולם הפעם האחרונה בה עשה זאת הייתה אי שם ב-2008. למעשה, מאז 2013 הוא לא זכה באף טורניר. ב-2009 התפוצצה פרשיית הבגידות שלו באשתו, ממנה התגרש כשנה לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully