וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיוויד בלאט עשוי לחכות להתפתחויות ב-NBA לפני שיחתום באירופה"

בארה"ב טוענים כי המאמן הישראלי שצפוי לעזוב את דרושאפקה לא איבד תקווה בכל הנוגע לאפשרות לקבל צ'אנס נוסף כמאמן ראשי ב-NBA. למרות זאת, צוין כי "לא הרבה משרות צפויות להיפתח הקיץ"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
בדרך חזרה לארצות הברית? בלאט/GettyImages

הפלייאוף בטורקיה עדיין בעיצומו, אבל יעדו הבא של דיוויד בלאט אחרי דרושאפקה ממשיך להיות נושא חם. כמו רבים מכוכבי הסגל של קבוצת המיליונרים הטורקית, גם בלאט לא אמור להמשיך לאור הירידה הצפויה התקציב ואי ההשתתפות ביורוליג בעונה הבאה. מכבי תל אביב, צסק"א וברצלונה כבר הוזכרו כמי שמעוניינות לשכור את שירותיו, אבל אפשר שהישארות באירופה היא אך ורק אופציה חלופית עבורו למקרה שלא יחזור ל-NBA, על פי דיווח בארצות הברית.

העיתונאי סם אמיקו מרשת "פוקס", שאף סיקר את קליבלנד בתקופה בה בלאט אימן שם, טוען כי "בלאט עשוי לחכות לפני שהוא חותם בקבוצה אירופית כלשהי, כדי לראות אם יש התפתחויות בעניינו ב-NBA". אמיקו מציין ש"לא צפויות להיפתח משרות אימון רבות בפגרה", אבל לאור העובדה שבלאט המשיך לקבל הצעות מהליגה הטובה בעולם (לא בהכרח למשרה של מאמן ראשי), עשויות להעיד על כך שהוא עדיין מעורר עניין.

- מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט לצד עוזרו טיירון לו. AP
"הם היו מאוד יצירתיים". בלאט ולו/AP

רק לאחרונה פורסם בארצות הברית שב-2016, אחרי העזיבה את קליבלנד, בלאט התראיין למשרת המאמן הראשי של יוסטון וברוקלין. לבסוף מייק ד'אנטוני קיבל את המשרה ברוקטס, בעוד הנטס מינו את קני אטקינסון. כמו כן, ידוע שהתראיין עבור משרת עוזר המאמן הבכיר של הניקס.

העונה של בלאט, כאמור, הולכת ומתקרבת לסיומה. אמש (שני) דרושאפקה שלו הובסה 94:72 בידי אלופת אירופה פנרבחצ'ה במשחק הראשון של סדרת חצי גמר הפלייאוף הטורקי (משוחק במתכונת של הטוב מחמישה משחקים).

עם או בלי קשר לדיווחים על רצונו לשוב לארצות הברית, עוזרו בקליבלנד לארי דרו הקדיש לבלאט מילים חמות במאמר שפורסם באתר ה-NBA. המאמר עסק בתרגילים אחרי פסקי זמן, ודרו פרגן לבלאט ולעוזרו הבכיר דאז טיירון לו, כשהוא מציין ש"הם היו מאוד יצירתיים ומאוד פתוחים להצעות. היו לנו כמה תרגילים מבריקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully