וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצ'סקו טוטי לחבריו ומשפחתו: "לא יודע איפה, אבל אני ממשיך"

הפרידה מרומא לא הייתה סיום הקריירה של הגלדיאטור? בסרטון שפורסם ב'סקיי' הוא אומר באירוע שאירח: "לא נאמרה המילה האחרונה". מונצ'י רוצה שיעבוד לצידו: "הוא יכול לעזור לי המון"

שחקני רומא מניפים את פרנצ'סקו טוטי. רויטרס
לא אקורד הסיום? פרנצ'סקו טוטי נפרד מרומא/רויטרס

רק יממה עברה מאז הפרידה המרגשת של פרנצ'סקו טוטי מרומא, אחרי 786 הופעות, והיום (שני) הספוקלציות סביב עתידו חוגגות. טוטי מחזק בהצעה לתפקיד ניהולי בג'לארוסי, ובנוסף המנהל המקצועי החדש מונצ'י רוצה שיעבוד לצידו, אך סרטון חדש שנחשף ב'סקיי' מגלה שהגלדיאטור עשוי בכלל להמשיך לשחק.

הדבר התרחש במסיבה שאירח טוטי בביתו למשפחתו וחבריו, במהלכה אמר טוטי לנוכחים (וגם למצלמה שנכחה באירוע): "אני ממשיך, אני ממשיך. אני לא יודע איפה, אבל אני ממשיך. הסיפור עוד לא הגיע לסיומו, עוד לא נאמרה המילה האחרונה. אמשיך לשנה נוספת". כל הנוכחים במקום הגיבו להצהרתו של טוטי במחיאות כפיים נלהבות, אך ב'סקיי' מיהרו לציין שיכול להיות שאמר את הדברים בצחוק.

בינתיים, מונצ'י כאמור מחכה. "עכשיו זה הזמן שלו להחליט, וצריך לחכות לו", אמר, "יש לו הצעה מהמועדון וגם הצעה ממני לעבוד לצידי, כי הוא יכול לעזור לי המון. היה ערב מאוד מרגש אתמול. לא בכיתי, אבל התרגשתי. יש לי מערכת יחסים טובה איתו, הוא מייצג כל כך הרבה בכדורגל - לא רק עבור רומא - הוא דוגמא לנאמנות".

צפו בהצהרה של טוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully