וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: מאיר טפירו צפוי שלא להמשיך לעונה נוספת

29.5.2017 / 19:27

ההנהלה הודיעה למאמן כי לא תוכל לעמוד בשכרו וביקשה להיכנס למגעים על חוזה חדש, אך שחקן העבר צפוי לסרב ולעזוב את המועדון. רק בתחילת השבוע אישרה העירייה להעביר כספים למועדון

one

בווידאו: תקציר משחקו האחרון של מאיר טפירו העונה

מאיר טפירו צפוי שלא להמשיך כמאמן מכבי אשדוד בעונה הבאה. המאמן הצעיר, שפרש ממשחק פעיל בסיום העונה שעברה והדריך העונה את הקבוצה מעיר הנמל, ישב היום (שני) עם הנהלת המועדון, שנמצא במצב כספי לא קל, ושמע כי היא לא מתכוונת לכבד את חוזהו לעונה הבאה, ובמקום זאת מעוניינת לפתוח עימו במגעים על חוזה חדש. למרות זאת, בשל אותו מצב כספי, נראה כי טפירו יבחר שלא לאמן את אשדוד בעונה הבאה.

בשבועות האחרונים המצב הכספי הקשה של אשדוד העסיק לא מעט את אנשי המועדון והעירייה. השחקנים ואנשי הצוות לא קיבלו את שתי המשכורות האחרונות שלהם, אולם אתמול, בתום ישיבה בעירייה התקבל האישור להעברת הכספים, ואנשי הקבוצה קיבלו הודעה כי יקבלו את שכרם כבר בימים הקרובים. אלא שהמצב הכספי המדובר, כאמור, הוביל את אנשי אשדוד להודיע לטפירו כי לא יוכלו לעמוד בשכרו, שנחשב גבוה למאמן של קבוצה קטנה. אשדוד סיימה את העונה במקום ה-11, כשהיא רחוקה מהפלייאוף, אך גם לא באזור המלחמה נגד הירידה.

טפירו יצטרף לרשימה גדולה יחסית של מאמנים שנמצאים בשוק, כשמספר המשרות הפנויות הוא אינו גדול. מלבד אשדוד, גם הפועל תל אביב מחפשת באופן אקטיבי מאמן, כשלגבי לא מעט קבוצות, ביניהן בני הרצליה וגלבוע/גליל, עוד אין מינוי רשמי לעונה הבאה, אך נראה כי מיקי גורקה ואריאל בית הלחמי, בהתאמה, ימשיכו לעונה נוספת.

מאמן מכבי אשדוד מאיר טפירו. לירון מולדובן
עונה אחת, וזהו. טפירו/לירון מולדובן

ממכבי אשדוד נמסר בתגובה לדבריו של טפירו: "אכן הנהלת הקבוצה הציעה הצעה חדשה לטפירו לעונת 2017/18. סוכם בין הצדדים כי כמקובל, יחשוב על הצעה זו מספר ימים בטרם ישבו הצדדים למו"מ. אנו מופתעים מאוד לשמוע את הודעת המאמן כי לא יקבל את הצעת הנהלת הקבוצה דרך התקשורת. נכונים הדברים ביתר שאת נוכח היחסים המצוינים במהלך העונה האחרונה. מאיר אמנם שחקן ותיק ומוערך, אך מאמן צעיר וגם השנה החליטה הקבוצה לעודד שחקנים ומאמנים צעירים ולתת להם הזדמנות להביא לידי ביטוי את יכולותיהם. אנו נכבד כל החלטה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully