וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להסתבך: טייגר וודס נעצר על נהיגה תחת השפעת אלכוהול

הגולפאי האגדי, שחווה עונה רעה מאוד על המגרש ועבר לאחרונה ניתוח גב רביעי בשלוש שנים, נתפס ונעצר ליד ביתו בג'ופיטר איילנד, פלורידה בשעת בוקר והוחזק בתא המעצר במשך קרוב לארבע שעות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מחזה נעים. וודס בתמונת המעצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאילו לא היה די לטייגר וודס בשנה הקשה שעוברת עליו במסגרת סבב ה-PGA, כעת הסתבך הגולפאי המפורסם פעם נוספת גם מחוץ למגרש. בשעה 7:18 שעון פלורידה נעצר וודס על ידי המשטרה המקומית בשל "נהיגה תחת השפעת אלכוהול" (DUI), כך נמסר ממשרד השריף המחוזי במחוז פאלם ביץ'. תמונת המעצר של וודס התפרסמה במהרה.

וודס, באף טורניר בסבב העונה לא הצליח לעבור את השלב הראשון וסיים את כל אותם טורנירים בפרישה או לחלופין, עם תוצאה חלשה מדי, עבר בחודש שעבר ניתוח גב נוסף, הרביעי שלו בשלוש השנים האחרונות ונראה שהקריירה האגדית שלו מתקרבת במהירות לסיומה. את הבוקר בפלורידה כאמור, הוא העביר בתא המעצר, בו שהה במשך כמעט ארבע שעות.

וודס מתגורר בג'ופיטר איילנד, פלורידה, האזור בו נעצר. הוא נותר בתא המעצר עד שחזר לצלילות, בשעה 10:50 בבוקר.

הגולפאי בן ה-41 זכה בעבר ב-79 טורנירים מסבב ה-PGA, מקום שני בכל הזמנים. הוא זכה ב-14 טורנירי מייג'ורס, אולם הפעם האחרונה בה עשה זאת הייתה אי שם ב-2008. למעשה, מאז 2013 הוא לא זכה באף טורניר. ב-2009 התפוצצה פרשיית הבגידות שלו באשתו, ממנה התגרש כשנה לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully