וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס שרודר: "אני אוהב לשחק בנבחרת, אשחק ביורובאסקט בקיץ"

רכז נבחרת גרמניה כינס מסיבת עיתונאים בה הודיע שישחק בבית שייערך בישראל: "אני אוהב לשמוע את ההמנון הגרמני ואת התחושה הזו וחושב שהפעם אנחנו יכולים לעבור את שלב הבתים"

דניס שרודר שחקן נבחרת גרמניה (משמאל) קולע מול ניקולה מירוטיץ' שחקן נבחרת ספרד. GettyImages
דניס שרודר בדרך לישראל/GettyImages

דניס שרודר קיים היום (שני) מסיבת עיתונאים בעיר הולדתו ומגוריו בעבר בראונשוויג. הבשורה שיצאה מדבריו של רכז אטלנטה בן ה-23 היא שהוא ישחק ביורובאסקט הקרוב, שם תפגוש גרמניה בשלב הבתים את ישראל ביד אליהו.

"מאז סיום העונה, לא עשיתי כלום, הייתי חייב לנוח קצת מהעונה הארוכה", פתח שרודר שהודח עם אטלנטה מפלייאוף ה-NBA בסיבוב הראשון אחרי 4:2 לוושינגטון, "עכשיו אני נוסע לאטלנטה ב-5 ביוני כדי להתאמן. לאחר מכן אסע עם המשפחה לגמביה ואז אגיע בחזרה לבראונשוויג ואעבוד על המשחק שלי כאן". שרודר התייחס לעובדה ששיחק העונה לראשונה כרכז פותח בקבוצת פלייאוף בליגה הטובה בעולם: "הגענו לפלייאוף למרות המון פציעות ועזיבות של שחקנים. חתמתי על חוזה חדש לארבע שנים באוקטובר וזה עזר לי מאוד. ה-NBA הוא הדבר הטוב ביותר בכדורסל ואני אסיר תודה על כך שאני משחק שם".

שרודר התייחס לקשר החזק שלו לעיר בראונשוויג ואמר: "אני מגיע מבראונשוויג ורוצה להחזיר משהו לעיר. הארגון באטלנטה הוא טוב מאוד ואם נוכל משם לעזור קצת לבראונשוויג זה יהיה נהדר". שרודר התייחס לקמפיין הנבחרת ואמר: "כשאני כשיר, אני תמיד זמין לנבחרת הלאומית. יש לנו נבחרת צעירה שיכולה לייצר הרבה ולא להיות מודחת בשלב הבתים כמו בטורניר שעבר. אני משחק בכל קיץ כדי לחוש שוב את תחושת הגרמניות, זה הזמן בשבילי לשמוע שוב את ההמנון הגרמני. אני צריך לעבוד על איכויות ההנהגה שלי, אבל אני גם רוצה לשחק בנבחרת. יש לנו הרבה שחקנים צעירים שצברו ניסיון בשנתיים האחרונות מאז היורובאסקט הקודם. אני רוצה להנהיג אותם".

עבור שרודר (23, 1.85 מ'), שנבחר בסיבוב הראשון של דראפט 2013 על ידי אטלנטה, יהיה זה יורובאסקט שני, לאחר שהעמיד ממוצעים של 15.3 נקודות ו-5.3 אסיסטים למשחק באליפות ב-2015. במהלך העונה החולפת הפך לרכז הפותח של אטלנטה, בשל עזיבתו של ג'ף טיג, וקבע את ממוצעיו הטובים בקריירה - 17.9 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-6.3 אסיסטים לערב.

* בניגוד לשרודר, עדיין לא ברור האם ניקולה יוקיץ', שרשם עונה מופלאה בדנבר, ייקח חלק בטורניר עם נבחרת סרביה. "נראה. אני עדיין לא יודע", אמר שחקן הפנים שרשם ממוצעים של 16.7 נקודות, 9.8 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully