וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילנה ינקוביץ' הודחה ומדברת על פרישה: "אולי. נמאס לי להפסיד"

הטניסאית הסרבית בת ה-32, שבעבר עלתה שלוש פעמים לחצי הגמר ברולאן גארוס, הודחה זו שנה שלישית ברציפות בסיבוב הראשון בפריס: "מפסידה לשחקניות שפעם היו רואות אותי בטלוויזיה"

הטניסאית הסרבית ילנה יאנקוביץ'. AP
מובכת, מרגישה מרוקנת מבפנים. ינקוביץ'/AP

ילנה ינקוביץ' הודחה היום (שני) בסיבוב הראשון של טורניר רולאן גארוס, אחרי שהפסידה 6:2, 7:5 להולנדית רישל הוגנקאמפ (105 בעולם), והסרבית המדורגת 63 בעולם כבר מדברת על פרישה. יאנקוביץ' בת ה-32, שהגיעה בפריס לחצי הגמר ב-2007, 2008 ו-2010, אף הייתה מדורגת ראשונה בעולם ב-2008 אחרי שהעפילה לגמר אליפות ארה"ב, אבל בפריס עפה זו השנה השלישית ברציפות בסיבוב הראשון.

"אני לא מוכנה פיזית, וזה חשוב מאוד בטורניר הזה, עם הנקודות הארוכות", אמרה ינקוביץ' על מצבה הגופני, "גם בשנה שעברה הייתי לגמרי לא מוכנה. אני כבר חצי גמורה, עם כאבים בגב, זה יכול להיות נחמד לפתוח דף חדש, אבל אלה סיפורים לעיתונים.

"הייתי היום הצל של עצמי, לא אני, מחוץ לקצב. נתתי לה לעשות מה שהיא רוצה, עם הסלייסים והדרופ שוטס. אני מרגישה מרוקנת אחרי כל כך הרבה שנים, העונה כל כך ארוכה, ואני משחקת טניס מקצועני כבר 17 שנה, כמעט בלי מנוחה".

כשנשאלה אם היא צפויה להודיע על פרישה אמרה: "נראה. אני לא אוהבת להפסיד, במיוחד לא לשחקניות שפעם הייתי מנצחת בקלות, שהיו רואות אותי בטלוויזיה, ועכשיו המצב התהפך והן מנצחות אותי בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully