וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אני ודיוויד בלאט בקשר טוב, לא פוסל שום דבר"

29.5.2017 / 14:47

שנה וחצי אחרי שסיים את דרכו במכבי תל אביב, המאמן עשוי לחזור לפעילות בעונה הקרובה. על הפרק - מכבי ראשון לציון ואולי אף שיתוף פעולה מחדש עם בלאט: "בקרוב יתבהרו הדברים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש כמה אופציות על הפרק". - גיא גודס ביחד עם ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יותר משנה וחצי עברו מאז שגיא גודס סיים את דרכו כמאמן מכבי תל אביב, ומלבד פרויקט אישי של קידום שחקנים, ופרשנות מדי פעם בטלוויזיה, מאמן הכדורסל שעבד שנים במדים הצהובים, וכן בהפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון נמצא מחוץ למשחק שהוא כל כך אוהב. שלשום (שבת) סיפק הצצה ראשונה לעתיד שלו, כשגם שיתוף פעולה עם דיוויד בלאט, שצפוי לעזוב את דרושפאקה, לא נפסל: "אני ודיוויד בקשר טוב. אני לא פוסל שום דבר, יש כמה אופציות על הפרק עוד מעט יתבהרו הדברים". גודס אמר את הדברים באירוע ותיקים בקרית מוצקין בו נכח, במהלכו התקיימו שני משחקי ותיקים בכדוריד ובכדורסל בין מכבי קרית מוצקין למכבי תל אביב.

מלבד שיתוף פעולה אפשרי בעתיד עם בלאט, אחת הקבוצות שנחשבת מועמדת לקלוט את גודס היא מכבי ראשון לציון, כשהמאמן היה המועמד הבכיר לצד שמוליק ברנר אחרי פיטוריו של אריק שיבק מוקדם יותר העונה. עם סיום העונה, שמו צפוי לעלות בשנית.

גודס עצמו עמד על הקווים של ותיקי מוצקין שהפסידו לקבוצת הוותיקים מכבי רלף קליין תל אביב בהדרכתו של רוני בוסני ובכיכובו של דורון ג'מצ'י, שאף התכבד להעניק לקבוצת הבוגרים של קרית מוצקין ביחד עם ראש העיר חיים צורי, ששבה העונה לליגה הלאומית בכדורסל, את צלחת האליפות של הליגה הארצית. מי שקיבל את הצלחת הם כוכבי הקבוצה עידו קוז'יקרו וליאור שגב. אגב, במשחק הכדוריד התוצאה היתה 20:20.

מנכ"ל העמותה לקידום הספורט, אברי מונצ'ר, שהיה מאמן הכושר המיתולוגי של נבחרת ישראל, מכבי חיפה ומכבי תל אביב, זכה למחמאות גורפות על האירוע המרגש והודה בסיום: "האירוע הזה נגע בהרבה אנשים, אני כל כך שמח ומודה לראש העיר, חיים צורי על כל התמיכה והרוח הגבית". על גודס, איתו עבד בעבר הוסיף מונצ'ר: "עבדתי בצמוד להמון מאמנים בקריירה שלי. גיא יחזור לאמן ברמות הגבוהות. מעבר למאמן הוא מנץ' ענק ומנטור אדיר. מקומו בפסגת הכדורסל האירופאי".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא גודס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully