וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא דורשת ארבעה מיליון שקל על רז כהן

29.5.2017 / 11:53

הקשר הצעיר מבוקש בכמה קבוצות מליגת העל וסוכנו אבי נמני הבהיר שהוא לא מעוניין לשחק בלאומית. סתיו שחם מוכן למכור את המועדון, אבל לא יעביר אותו לאדם אחר בחינם

רז כהן, שחקן הפועל כפר סבא. ראובן קסטרו
נכס גדול. רז כהן/ראובן קסטרו

בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם מוכן למכור את המועדון. בתום ארבע שנים שהוא עומד בראש הפועל כפר סבא, שחם הודיע שכנראה הגיע זמנו לפנות את המקום לאדם שייקח את הפועל כפר סבא מידיו. יחד עם זה הבהיר היום שחם כי אין לו כוונה לנטוש וכי אם לא יגיע אדם רציני שיראה שהפועל כפר סבא חשובה לו ושיש לו כוונות אמיתיות לגביה, הוא לא יעביר את הקבוצה וימשיך לנהל ולתפעל אותה. יש לציין כי שחם לא מתכוון לתת את הפועל כפר סבא בחינם. לדבריו חלק מהוכחת רצינות של בעלי קבוצה זה לשלם עבור נכסי המועדון.

"מעבר לשם של המועדון הוותיק הזה, יש להפועל כפר סבא בית ספר לכדורגל השני בגודלו בארץ על פי נתוני הבקרה ובית הספר מניב הכנסה למועדון", אמר היום שחם. "נכון שאין לנו כרגע הרבה שחקנים חתומים לעונה הבאה אבל יש לנו שחקן שהרבה קבוצות בליגת העל רוצות ומוכנות לשלם עליו הרבה, כך שרק מכירתו תכסה ואף מעבר לכך את מה שישלם מי שרוצה לרכוש את הפועל כפר סבא מידי".

שחם מדבר על הקשר רז כהן המבוקש על ידי בית"ר ירושלים, עירוני קרית שמונה וקבוצות נוספות. סוכנו של רז כהן, אבי נמני, פנה לשחם בימים האחרונים והבהיר כי השחקן אינו רוצה לשחק בליגה הלאומית. שחם מוכן למכור אבל נקב בסכום של ארבעה מיליון שקל תמורת הקשר הצעיר וכרגע עוד לא נפתח מו"מ מול אחת הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully