וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל דרוכה: "ארסן ונגר יילחם בהנהלה" נגד הניסיון לקיצוץ בסמכויות שלו

ביום שלישי אמורה להתכנס ישיבת ההנהלה של ארסנל שתקבע את עתידו של ארסן ונגר, הצרפתי מקווה להאריך את חוזהו ויתעקש שתפקידו לא ישתנה: "אני אוהב את העבודה שלי"

AP
מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. AP
בן 67, אבל כוחו במותניו. ונגר/AP

אוהדי ארסנל עוקבים בעניין אחר ההתפתחויות בקבוצה, ומצפים בקוצר רוח לפגישת ההנהלה ביום שלישי שתקבע את עתידו של ארסן ונגר. במהלך העונה נדמה היה שהמאמן עומד לסיים את תפקידו בתום העונה, עם סיום חוזהו, במיוחד לאור העובדה שארסנל הציגה יכולת מאכזבת מאוד ולראשונה בעידן ונגר לא הצליחה להגיע לליגת האלופות אחרי שסיימה במקום החמישי. שרשרת ההפסדים, ההדחה המשפילה מהצ'מפיונס (10:2 מול באירן במצטבר), איום הכוכבים לעזוב ובמיוחד מחאת האוהדים הנרחבת והנחושה יצרו את התחושה שוונגר מבין את המסר ועומד לעזוב. אבל אז הגיע גמר הגביע בשבת, שבו ארסנל ניצחה 1:2 את האלופה צ'לסי, התותחנים שברו את שיא הזכיות בגביע (13) וסיימו עונה בטעם מתוק, ושוב נדמה שוונגר יישאר.

על פי הדיווחים באנגליה, ונגר צפוי "להתעקש" ולהילחם בניסיונות של ההנהלה לכרסם בסמכויותיו ולשנות מעט את תפקידו ואת הדרך שבה הוא מנהל את המועדון. בעלי ארסנל סטן קרונקי צפוי להציע לצרפתי בן ה-67 חוזה לשנתיים נוספות, אך הסעיפים "החדשים" בחוזה עשויים לגרום לעזיבתו. אחד הדברים שעליהם מתעקש ונגר הוא ההתנגדות למינוי מנהל ספורטיבי. "ונגר ייאבק בניסיונות של הנהלת ארסנל לקצץ בכוחו", קראה הכותרת ב"דיילי מייל", "עתידו בקבוצה עדיין לא ברור".

כזכור, אחרי המשחק ונגר לא רק הביע רצון להישאר, אלא אף הביע אמונה שהוא האיש הנכון להחזיר את הקבוצה למסלול. כשנשאל אם הוא מכין מצגת לישיבת ההנהל אמר ונגר: "המצגת הכי טובה היא המשחק... אני אוהב את העבודה שלי ואני אוהב לנצח. אני אוהב לבנות, אני אוהב לגרום לאנשים לעבוד, אני אוהב את מה שאני עושה. אני מזמין אתכם לבלות איתי יום אחד, ואם יש דבר שלא תפקפקו בו, זה המחויבות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully