וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ההתעמלות האומנותית: קובי רוזן המנהל הוחזר לתפקידו

29.5.2017 / 10:54

נפתר המשבר: יו"ר האיגוד רזי פלד הצליח להחזיר את המנהל שהודיע על עזיבה בעקבות חילוקי דעות עם המאמנת אירה ויגדורצ'יק. פלד: ""היתה מחלוקת אבל היא נפתרה לשביעות רצון כולם"

מאמנת התעמלות אירה ויגדורצ'יק באירוע מרכז הפועל. מגד גוזני
תמשיך לעבוד עם קובי רוזן. ויגדורצ'יק/מגד גוזני

נפתר המשבר בנבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל. יושב ראש איגוד ההתעמלות רזי פלד הצליח אמש להחזיר את קובי רוזן לתפקיד מנהל הנבחרת ובכך לסיים את הסיפור שהעיב על הנבחרת בימים האחרונים.

כזכור אתמול פירסמנו שרוזן אשר שימש כמנהל הנבחרת האמנותית של ישראל בארבעת החודשים האחרונים, הודיע ביום חמישי שעבר כי הוא עוזב את תפקידו בעקבות חילוקי דעות עם המאמנת אירה ויגדורצ'יק. באיגוד חשבו תחילה כי מדובר בעניין שולי שייפתר במהרה, אך רוזן התעקש לא לחזור עד שכאמור נכנס יושב הראש פלד לתמונה ואתמול הוא ערך מספר שיחות בנושא שבסופן כונסה פגישה בין כל הנוגעים בדבר על מנת ליישר את ההדורים.

בתום הפגישה סוכם כי רוזן ישוב לתפקיד לטובת המערכת והנבחרת. פלד אמר הבוקר: "היתה מחלוקת אבל היא נפתרה וקובי ממשיך איתנו לשביעות רצון כל הצדדים. אני מאמין שבעתיד הסמכויות שלו גם יורחבו. נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל היא הנבחרת הכי מצליחה בספורט הישראלי מזה שנים. היא גורפת הישגים רבים וחבל שבמקום שנדבר כל הזמן על ההצלחות שלה, קופצים נושאים אחרים שעושים קצת נזק. אני משוכנע שמכאן אנחנו ממשיכים קדימה בכל הכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully