וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אריק בנאדו מונה למאמן הפועל רמת גן

אחרי שאימן את מכבי חיפה, הנבחרת הצעירה ובני יהודה, בלם העבר ינסה להחזיר את האורדונים לליגת העל. בנאדו חתם על חוזה לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת בליגה הבכירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריק בנאדו לאחר החתימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אריק בנאדו מונה הערב (ראשון) למאמנה החדש של הפועל רמת גן מהליגה הלאומית. בנאדו, שפוטר מבני יהודה באוקטובר 2016, יורד לראשונה לליגת המשנה וינסה להצעיד את האורדונים לליגת העל. המאמן חתם לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת בליגת העל.

יו"ר הפועל רמת גן עינב חזנוולד אמר: "בחרנו באריק בנאדו לאחר מספר פגישות מוצלחות, בהנחה שאיתו נעשה עוד קפיצת מדרגה ונבנה קבוצת אטרקטיבית. מברך אותו על הצטרפותו למשפחה ומאחל לו ולנו בהצלחה".

בנאדו בן ה-43, אחד הבלמים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי, אימן בעבר את קבוצת נעוריו מכבי חיפה והנבחרת הצעירה, לפני שהגיע לבני יהודה בקיץ הקודם, אך חילוקי הדעות עם ההנהלה והיכולת המאכזבת על כר הדשא הביאו לכך ששאלת עתידו המקצועי הייתה באוויר כבר מהשבועות הראשונים, עד שפוטר במחזור השביעי עם ניצחון בודד ושש נקודות.

בקריירת המשחק שלו זכה בנאדו בתשע אליפויות - שבע עם מכבי חיפה (בשתי קדנציות) ועוד שתיים עם בית"ר ירושלים. יש לו גם ארבעה גביעים (שניים בחיפה ושניים בבית"ר) והוא שיאן ההופעות בליגת העל (573 משחקים) וסגן שיאן ההופעות בנבחרת ישראל עם 94 משחקים בינלאומיים (רק יוסי בניון מקדים אותו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully