וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד סטרן: "הטרייד על כריס פול היה יכול לקרות, קופצ'אק נבהל"

קומישינר ה-NBA לשעבר התבטא באשר לטרייד המפורסם שבוטל ב-2011, שהיה אמור לשלוח את הרכז ללייקרס: "ניסינו להניע את העסקה מחדש, אך אז קופצ'אק העביר את אודום לדאלאס, זה היה הסוף"

דייויד סטרן קומישינר ה-NBA   במסיבת עיתונאים. רויטרס
"עשינו מה שהיה טוב לפליקנס". דייויד סטרן/רויטרס

האם הטרייד המפורסם שנפסל ב-2011, שהיה אמור לשלוח את כריס פול ללוס אנג'לס לייקרס, היה יכול בסופו של דבר לצאת אל הפועל? קומישינר ה-NBA לשעבר, דייויד סטרן, סיפק היום (ראשון) התבטאות מאוד מעניינת באשר לפרשה שהסעירה את הליגה.

קצת על הטרייד עצמו: העסקה הסיבובית שנרקמה בין הלייקרס, ניו אורלינס ויוסטון היה אמור לשלוח את CP3 לשתף פעולה עם קובי בריאנט, את פאו גאסול לרוקטס ואת קווין מרטין, לואיס סקולה, למאר אודום וגוראן דראגיץ', פלוס בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2012, להורנטס. ניו אורלינס הייתה אז בבעלות הליגה, וסטרן הטיל וטו על ביצוע הטרייד.

"במהלך אותו סוף שבוע חשבנו שנוכל להניע מחדש את העסקה", סיפר סטרן, "באמת חשבנו שיוסטון תהיה מוכנה להיפרד מקייל לאורי, והיה לנו טרייד מוכן על אודום שהיה משיג לנו בחירת סיבוב ראשון טובה בטרייד. אבל אז מיטש קופצ'אק (הג'נרל מנג'ר של הלייקרס בזמנו, ועד לאחרונה) נכנס לפאניקה והעביר את אודום לדאלאס, שלושה ימים אחרי הווטו. החתיכה שהייתה חסרה בפאזל לא הייתה לרשותנו, אז זה היה סוף הסיפור. עשינו מה שהיה טוב לניו אורלינס, שהייתה אז קבוצה חדשה".

הווטו שהטיל סטרן על המעבר של פול, שנחת בסוף בלוס אנג'לס - אך בקליפרס - שבוע לאחר מכן, זעזע את הליגה. הקומישינר שסיים את תפקידו 2014, הכחיש את השמועות על אינטרסים שהשפיעו על החלטתו. "לא עזרתי לאף אחד במקרה זה, רק לניו אורלינס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully