וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר הפלייאוף: מכבי ראשון לציון הביסה 73:97 את הפועל אילת

האלופה חגגה על קבוצתו של עודד קטש (שספגה את הפסדה הגדול ביותר העונה) ואיזנה את הסדרה ל-1:1. אלישי כדיר וצ'ארלס תומאס בלטו אצל המארחים, רפי מנקו נחת לא טוב על רגלו ונפצע בצד השני

one

הצגה בבית מכבי: שלב רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל נמשך הערב (ראשון) עם ניצחון גדול של מכבי ראשון לציון על הפועל אילת בתוצאה 73:97, ניצחון שאיזן את הסדרה ל-1:1. שחקניו של שמוליק ברנר לא היו רחוקים מלגנוב את הביתיות במשחק הראשון, ובמשחק השני הצליחו לברוח ליתרון דו-ספרתי ברבע השני ומאז לא הביטו לאחור. האילתים ירצו לשכוח מהמשחק הזה ולתקן במשחק הבא בסדרה, שיתקיים באילת ביום חמישי הקרוב. רפי מנקו נפצע במהלך המשחק ופונה לבית החולים אסף הרופא, אך עדיין לא ידועה חומרת פציעתו. צ'ארלס תומאס הוביל את החבורה בכתום עם 18 נקודות, גם עידן זלמנסון, פטריק ריצ'רד ואלישי כדיר בלטו.

שחקן מכבי ראשון לציון צ'ארלס תומאס מול שחקני הפועל אילת לנדון מילבורן, פריאיי הנרי. ברני ארדוב
מילבורן והנרי מול תומאס/ברני ארדוב

מהלך המשחק:

רבע 1:

כבר אחרי חצי דקה רג'י באקנר נחבל ומצא עצמו על הפרקט והובל לחדרי ההלבשה לטובת המשך טיפול, אך חזר לספסל כעבור מספר דקות. שלשה גדולה של אפיק ניסים, שסיים את הרבע עם עשר נקודות לאחר שעלה מהספסל, סיים את הרבע הצמוד ביתרון 18:20 לזכות ראשון לציון.

רבע 2:

הרבע השני המשיך באותו קצב איטי. שתי הקבוצות ביצעו לא מעט עבירות, שפגמו בשטף המשחק. שלשה של פטריק ריצ'רד העלתה את המארחים ליתרון 24:35 וקבעה יתרון דו-ספרתי ראשון במשחק. ריצ'רד הוסיף שתי שלשות רצופות כדי להגדיל את היתרון - 26:41 לכתומים. אילת ניסתה לגרוס בהפרש אך ללא הצלחה, וראשון לציון ירדה להפסקה עם יתרון מבטיח - 33:47.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלישי כדיר מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
הציג משחק נפלא. אלישי כדיר/ברני ארדוב

רבע 3:

המזל הרע המשיך להכות באילת: רפי מנקו נחת בצורה לא טובה על רגלו השמאלית והתקשה לדרוך על הרגל. הוא ירד לחדרי ההלבשה לקבלת טיפול. חמש נקודות רצופות של אלישי כדיר העלו את ראשון לציון ליתרון עשרים - 39:59, פחות מחמש דקות לסיום הרבע השלישי. הקבוצה של שמוליק ברנר נראתה נהדר, וסיימה את הרבע ביתרון 48:72, והיא בדרך הבטוחה לניצחון.

רבע 4:

הרבע הרביעי התנהל בצורה נינוחה: האורחים רק רצו שהמשחק ייגמר, בעוד המארחים נהנו וסיפקו לקהל הביתי הצגה. לאחר רבע שהיה כולו גארבג' טיים, המשחק הסתיים בתוצאה 73:97 לזכות ראשון לציון ואילת מובסת.

שחקן הפועל אילת לנדון מילבורן מול שחקן מכבי ראשון לציון צ'ארלס תומאס. ברני ארדוב
תומאס מול מילבורן/ברני ארדוב

סטטיסטיקה:

קלעו למכבי ראשון לציון: צ'ארלס תומאס 18, עידן זלמנסון 14 ו-7 ריבאונדים, פטריק ריצ'רד 14, ניצן חנוכי 12, אלישי כדיר 12, שון דאוסון 7 ו-8 ריבאונדים, אבי בן שימול 6, עודד ברנדווין 5, אור קורנליוס 3, קמרון לונג 3, ג'יי ג'יי מור 2, רון נקרשביץ' 1.

קלעו להפועל אילת: חנן קולמן 13, וויל דניאלס 12, אפיק ניסים 12, לנדון מילבורן 8, רוברט רות'בארט 8 ו-7 ריבאונדים, רפי מנקו 6, פריאיי הנרי 5, אלון ספיר 4, ר'גי באקנר 3, איתי שריקי (דקה אחת) שותף ולא קלע.

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסן מול שחקן הפועל אילת רפי מנקו. ברני ארדוב
מנקו מול דאוסון/ברני ארדוב
שחקן מכבי ראשון לציון אבי בן שימול מול שחקן הפועל אילת רוברט רות'בארט. ברני ארדוב
בן שימול מרחף מעל רות'בארט/ברני ארדוב
אוהדי מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
אוהדי מכבי ראשון לציון/ברני ארדוב
אוהדי הפועל אילת. ברני ארדוב
אוהדי הפועל אילת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully