וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר זעם על השיפוט, משחק מספר 4 ייערך במקביל לגמר האלופות?

27.5.2017 / 23:56

מאמן הפועל חולון טען אחרי התבוסה 101:70: "פרשנים ואנשים השפיעו על השיפוט, שלא היה ברמה של המשחק הקודם". המשחק הרביעי ככל הנראה יתקיים ב-21:00. חוזהו של רחימי הוארך

מאמן מכבי חיפה עופר רחימי. אדריאן הרבשטיין
"הייתי מוכן לנצח בחצי נקודה". רחימי/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה דרסה הערב (שבת) 70:101 את הפועל חולון והשוותה את סדרת רבע הגמר ל-1:1. המשחק הרביעי בין הקבוצות ייערך ככל הנראה במוצאי שבת הבא בשעה 21:00, למרות שהמחצית השנייה שלו תשוחק במקביל לגמר ליגת האלופות בכדורגל בין ריאל מדריד ליובנטוס. מנהלת הליגה ומכבי חיפה ניסו להקדים את המשחק ליום שישי, אך בחולון סרבו, כשגם תקנון מנהלת הליגה תומך בטענתם כי לא ניתן לשחק בהפרש של פחות מ-48 שעות, והרי שהמשחק השלישי בסדרה ייערך ביום רביעי, מוצאי חג השבועות, בשעה 21:00. אם ייערך משחק חמישי הוא יתקיים ביום שני, וזאת לאור העובדה כי האולם בחולון הוזמן לאירוע פרטי, זמן רב מראש, לימים שלישי ורביעי.

אוהדי חולון חיכו בסיום לשופטים והקיפו את רכבו של ספי שמש, אך לא נוצר עימות או מגע בין הצדדים. כמו כן התקרבו האוהדים לכיוון משרדי מכבי חיפה שבאולם ברוממה.

עופר רחימי, שחוזהו הוארך לעונה הבאה, היה מרוצה מאוד מההצגה של קבוצתו: "היו לנו אחוזי קליעה מאוד טובים, זה עזר לנו מאוד. השטף היה טוב וזה העלה את הביטחון ולקראת הרבע הרביעי כבר הרגשתי שזה שלנו. לפני שלוש שעות הייתי מוכן לנצח בחצי נקודה. הפסדנו את המשחק הראשון בהארכה כפולה, למרות שורגאס החטיא כדור אחרון בזריקה טובה. הניצחון שלהם שווה לניצחון שלנו".

עוד בנושא:

רבע גמר הפלייאוף: מכבי חיפה הביסה את הפועל חולון 70:101 ואיזנה ל-1:1

מאמן הפועל חולון דן שמיר. אדריאן הרבשטיין
בא בטענות לשיפוט. שמיר/אדריאן הרבשטיין

מנגד, דן שמיר ניסה להסביר את ההתפרקות של קבוצתו: "חטפנו במונחי אגרוף נוקאאוט. הם קבוצה קשוחה טובה והיו יותר טובים מאיתנו היום. שיחקנו מאוד לא טוב, אין לנו מה לעשות על זה דוקטורט. אנחנו בשטף של סדרה, נצטרך לראות מה לא עשינו בסדר ולעשות משחק הרבה יותר טוב במשחק הבא".

על השיפוט אמר המאמן המפסיד: "בטון מקצועי, לא הפסדנו בגלל השיפוט, זה ברור, אבל בגלל שזאת סדרה, היה מאוד ברור מה קרה פה היום. זה טעות של איגוד השופטים והשופטים, היה שיפוט ברמה גבוהה במשחק הקודם, וכמה פרשנים ועוד אנשים השפיעו. הפער בעונשין לא היה רלוונטי במשחק הקודם, אפשר להסביר את זה, 8 זריקות עונשין היו בסוף, והם קבוצה שזורקת הרבה שלשות והכי פחות זריקות עונשין בליגה. זה ניכר היום במה שנתנו להם לעשות ומה שנתנו לנו. השיפוט לא היה ברמה המקצועית של המשחק הקודם, אבל אני לא המבקר של איגוד השופטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully