וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ליטו וידיגאל בין המועמדים לאמן את ספורטינג ליסבון

בפורטוגל מדווחים שמאמן הירוקים ז'ורז'ה ז'סוס נמצא בדרכו לפריס סן ז'רמן ושמאמן מכבי תל אביב עשוי להיות זה שיחליף אותו. עם זאת, המועמד הבכיר הוא מאמן ויטוריה גימראייש פדרו מרטינס

מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל. ברני ארדוב
בדרך לספורטינג ליסבון? וידיגאל/ברני ארדוב

האם ליטו וידיגאל בדרך לספורטינג ליסבון אחרי חצי עונה בישראל? עיתון א בולה הפורטוגלי מדווח היום (שבת) כי המאמן האנגולי של מכבי תל אביב עשוי לקבל פנייה ממועדון הפאר הפורטוגלי אם זה ייפרד מז'ורז'ה ז'סוס, שהוזכר כאחד המועמדים הבכירים לאמן את פריס סן ז'רמן. בא בולה אפילו נטען כי ז'סוס כבר סגור במועדון מבירת צרפת ולכן בספורטינג כבר הוחלט לחפש מאמן מחליף.

על פי הדיווח המועמד הבכיר לספורטינג ליסבון הוא מאמן ויטוריה גימראייש פדרו מרטינס, שגם שיחק בעבר במועדון. שם נוסף שעלה הוא, כאמור, זה של וידיגאל כמו גם של מאמן מינכן 1860 ויטור פריירה שנאבק על ההישרדות בליגה השנייה עם קבוצתו, אקס מכבי תל אביב ומאמן פיורנטינה פאולו סוזה שכנראה יעזוב את קבוצתו הנוכחית.

וידיגאל הגיע למכבי תל אביב בפברואר וחתם על חוזה לעונה וחצי במועדון. הוא הגיע אל הצהובים אחרי כמה מחזורים בהם ישב ג'ורדי קרויף על הספסל של הצהובים עקב פיטוריו של שוטה ארבלדזה, שפתח את העונה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully