וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר: "לא מעניינות אותי השוואות למסי ורונאלדו, אני רוצה להיות מנהיג"

קשר צ'לסי התראיין לקראת גמר הגביע מול ארסנל (19:30, ספורט 1) ואמר: "לא יודע אם אני בין חמשת השחקנים הטובים בעולם או העשרה. מקווה שאצליח לעשות קריירה כמו של ג'ון טרי"

אדן הזאר שחקן צ'לסי. רויטרס
רוצה לזכות בהרבה תארים. הזאר/רויטרס

קשר צ'לסי אדן הזאר התראיין בתקשורת האנגלית לקראת גמר הגביע מול ארסנל וסיפק כמה ציטוטים מעניינים מאוד. הבלגי, שכבש העונה 16 שערים בפרמיירליג, והוביל את קבוצתו לאליפות, ינסה לזכות איתה גם בדאבל בפעם השנייה בתולדותיה אחרי שעשתה את זה בפעם היחידה ב-2009/10.

עוד בנושא:
אוקסלייד צ'מברליין רוצה לגמור את העונה כמו שצריך

כשהתבקש להשוואה בינו לבין ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, אמר הזאר: "אנשים תמיד מדברים וזה לא מעניין אותי, אני פשוט מנסה להיות הכי טוב שאני יכול. אני ממש לא לבד בעולם, יש שחקנים מעולים. אני לא יודע אם אני בין חמשת השחקנים הכי טובים בעולם, אם בין העשרה או ה-20, זו לא המטרה שלי. אני רק רוצה ליהנות מכדורגל. שחקנים כמו רונאלדו ומסי הם מנהיגים. הם אנשים שרוצים להשתפר בכל יום. לכן הם נמצאים בצמרת כבר עשר שנים. הם צריכים להוכיח - כולנו צריכים להוכיח - בכל יום, אבל אני לא חושב על זה יותר מדי. אני רק מתרכז בעצמי, בכדורגל, על המגרש ובאימונים".

הזאר, שזכה העונה באליפות השנייה שלו עם צ'לסי, רוצה להוסיף זכייה בגביע והתייחס לטווח הרחוק כשאמר: "העשור האחרון היה נהדר בצ'לסי. הם זכו בהמון תארים ועכשיו זה דור חדש. פרנק למפארד, דידייה דרוגבה ואשלי קול כבר לא פה, עכשיו גם ג'ון טרי עזב. זה דור חדש. יש לנו כמה מנהיגים ואני מנסה להיות כזה על הדשא. אני משחק כבר שנה חמישית בצ'לסי ויש לנו כמה שחקנים עם המון ניסיון, אז אנחנו מוכנים להכול". כשהתבקש להשוות בינו לבין טרי, אמר הבלגי: "אני צעיר, אני עדיין רק בן 26. הוא עשה דברים נהדרים בקריירה שלו. אני לא זכיתי בכל כך הרבה תארים עדיין. אני זכיתי בשתי אליפויות, אבל הוא זכה בכל דבר אפשרי. אני מקווה שאצליח לעשות את זה גם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully