וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "אני חי בשלום עם עצמי, וזה הכי חשוב"

פורוורד גולדן סטייט דיבר על השלכות המעבר מאוקלהומה לווריירס, והוסיף: "הפכו אותי לסיבה שהפלייאוף משעמם. ככל שהעונה התקדמה החלטתי לזרום עם זה ולחיות עם זה, ולהתרכז רק בכדורסל"

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
לא מתייחס לרעשי רקע. קווין דוראנט/AP

"אני חי בשלום עם עצמי, וזה הכי חשוב" אמר קווין דוראנט לראיון ברשת USA טודיי לאחרונה. "אני חושב שהמעבר לגולדן סטייט, וכל הביקורת שהגיעה לאחר מכן גרמו לי להתרכז אך ורק בכדורסל. אני נהנה בכל יום מחדש". דוראנט בן ה-28, שמעמיד העונה ממוצעים של 25.2 נקודות, 7.8 ריבאונדים. 3.7 אסיסטים ו-1.2 בלוקים למשחק, הוא חלק מהקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמגיעה לגמר NBA אחרי 0:12 בסדרות הפלייאוף.

"לא הייתי רגיל לכל כך הרבה רעש" אמר הפורוורד, והמשיך: "בתחילת העונה ישב מאחוריי ילד שלא הפסיק לגדף ולקלל. הסתובתתי אליו ושאלתי 'למה אתה כל כך כועס עליי?' כי בסופו של דבר, מדובר בחיים שלי ובהחלטות שלי. ככל שהעונה התקדמה החלטתי לזרום עם זה ולחיות עם זה, ולהתרכז בכדורסל. היום מבחינתי מדובר רק ברעשי רקע. יש אנשים שאומרים שהמעבר שלי לגולדן סטייט עשה רע לליגה, והפכו אותי לסיבה שהפלייאוף, לטענתם, משעמם. אני לא מגיב לזה ואפילו לא חושב על זה. המטרה שלי היא לשחק ולהנות, וזה בדיוק מה שאני עושה".

חברו לקבוצה, הפורוורד דיוויד ווסט, הוסיף: "בתחילת העונה זה היה רע. קווין הרגיש לא בנוח, כל פעם שצעקו לו משהו מהספסל הוא היה מסתובב ומקשיב. בנסיעות ניסו לעזור לו לא להתייחס הזה, אבל היה לו קשה. בשלב מסוים, כמו קסם, זה פשוט לא עניין אותו יותר. הוא התרכז רק בכדורסל".

עוד בנושא:

דרוש לוחם קודקוד: מבחן המנהיגות של גולדן סטייט בגמר ה-NBA
"קווין דוראנט יהיר ומזלזל באוהדים, הוא גם לא החכים עם השנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully