וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: מארי פותח מול קוזנצוב, נדאל נגד בנואה פר

המדורג 1 יפגוש יריב רוסי, השור ממאיורקה שמחפש תואר עשירי על החימר בפריס יתמודד נגד המקומי, דג'וקוביץ' מול מרסל גרנויירס. אצל הנשים: קביטובה מתחילה את הקאמבק נגד בוסרופ

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
מחפש את הדסימה ברולאן גארוס. נדאל/GettyImages

רגע לפני שהגרנד סלאם השני של השנה, רולאן גארוס 2017, יוצא לדרך בפריס ביום ראשון, נערכה היום (שישי) הגרלת המשחקים.

גברים:

המדורג 1 אנדי מארי יפגוש בסיבוב הראשון את הרוסי אנדריי קוזנצוב. מארי עשוי להיתקל בסיבוב השלישי בחואן מרטין דל פוטרו המדורג 29 בטורניר ולפגוש ברבע הגמר את הכישרון העולה מגרמניה סשה זברב (8 בטורניר, יתמודד תחילה מול פרננדו ורדסקו) או את היפני קיי נישיקורי (9, ייפתח נגד ת'נאסי קוקינאקיס מאוסטרליה).

נובאק דג'וקוביץ' (2), שמנסה לחזור לעצמו אחרי חצי עונה חלשה, פותח נגד מרסל גרוניירס הספרדי. ברבע הגמר עשוי לחכות לו דומיניק תים האוסטרי (6), שישחק בסיבוב הראשון מול ברנרד טומיץ'. מלך הטורניר, רפאל נדאל, שמחפש זכייה עשירית ברולאן גארוס, יתמודד בסיבוב הראשון נגד בנואה פר המקומי. ברבע הגמר עשוי להמתין לו מילוש ראוניץ' הקנדי (5) או לחלופין, גריגור דימיטרוב (11). סטן ואוורינקה (3) ישחק תחילה נגד יריב שיעלה מהמוקדמות ואם יגיע לרבע הגמר, עשוי לפגוש את מארין צ'יליץ' (7) או את גיבור הקהל ג'ו וילפריד צונגה (12).

נשים:

בהיעדרה של סרינה וויליאמס ההרה, העסק נראה פתוח והמדורגת 1 אנג'ליק קרבר תצא לדרך עם משחק נגד יקטרינה מקארובה מרוסיה. קרולינה פלישקובה הצ'כית (2) מתחילה עם משחק מול ז'נג סאיסאי מסין ואילו סימונה האלפ (3) תפגוש בסיבוב הראשון את יאנה צ'פלובה הסלובקית. פטרה קביטובה (15), שחוזרת אחרי הפציעה ביד אותה ספגה במהלך השוד שחוותה, תשחק נגד האמריקאית ג'וליה בוסרופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully