וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: סערה סביב תמונה של רונאלדו, יורגן קלופ עושה חיים

הפורטוגלי העלה לאינסטגרם תמונה שלו עם חברתו הדוגמנית, שגרמה לגולשים לחשוב שהיא בהריון. בנואה אסו-אקוטו חולם להפוך לכוכב פורנו, מאמן ליברפול התנסה במנהגים אוסטרלים, ארון קבורה בצורת הברנבאו והפיצוי של בנו של בונוצ'י

צילום ועריכה: קובי אליהו

לוחם ה-MMA חוטף נוקאאוט, וסטירה מאימא

ויקטור קיצ'יגין מגיע ממשפחת MMA. כמו שני אחיו, גם הוא לוחם, אבל זה לא עזר לו בקרב שנערך ברוסיה, בו חטף נוקאאוט קטלני, כפי שאפשר לראות. אלא שההשפלה שלו אפילו לא נגמרה שם. אימו, אנה, שהיא גם המאמנת שלו, עלתה לזירה אחרי ההפסד והחטיפה לו סטירה. לא נעים. בתגובה אגב, הוא פשוט נטש את הזירה בעצבים.

הרשת גועשת: חברתו של רונאלדו בהריון?

כוכב ריאל מדריד העלה לראשונה תמונה עם חברתו, הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגס, לאינסטגרם, בצירוף אימוג'י של לב. מה שתפס את לב הגולשים ויצר סערה לא קטנה, הוא העבודה שידו של רונאלדו מונחת על בטנה של רודריגס. הרמז הדקיק הזה הביא את הגולשים להניח שהכוכב וחברתו מצפים לילד, למרות חוסר ברור בהוכחות מוצקות. יכול להיות שזה נכון?

שחקן נבחרת קמרון לשעבר חולם להפוך לכוכב פורנו

מאמן ברמינגהאם סיטי מליגת המשנה באנגליה, הארי רדנאפ, סיפר לאחרונה שהוא מעוניין להחתים את שחקן טוטנהאם וקווינס פארק ריינג'רס לשעבר, בנואה אסו-אקוטו. הבעיה? השחקן רוצה להפוך לכוכב פורנו. רדנאפ בן ה-70 הצליח במרוצת השנים להשיג לא מעט שחקנים בזכות שיחות אישיות וכושר שכנוע יוצא דופן, אך נראה שהפעם הוא נתקל במקרה מעט שונה. אסו-אקוטו הצהיר בראיון לעיתון צרפתי כי הוא מתכנן שינוי בקריירה. המגן שיחק עד שנת 2014 בנבחרת קמרון, ושיחק בעברו בטוטנהאם, קווינס פארק ריינג'רס וסנט אטיין.

בנואה אסו-אקוטו, נבחרת קמרון. AP
יחליף מקצוע? אסו-אקוטו/AP

הפיצוי של הבן של בונוצ'י

לורנזו, בנו של בלם יבנטוס, אוהד בכלל את טורינו. בחגיגות האליפות של הגברת הזקנה לאונרדו שם על צוואר בנו את המדליה, והוא צולם עם חולצה של יובה ופנים שבישרו על חוסר שביעות רצון. שבוע חלף, והפיצוי הגיע. לורנזו נפגש עם השחקן האהוב עליו, אנדראה בלוטי מטורינו, וצולם מחייך מאוזן לאוזן. אביו כתב באינסטגרם: "הלילה בהחלט נהנית, לא כמו בחגיגות האליפות".

יורגן קלופ עושה חיים באוסטרליה

ליברפול נמצאת בימים אלה באוסטרליה, והקבוצה העלתה לטוויטר סרטון מאוד משעשע של המאמן מתנסה במנהגים המקומיים. קלופ רקד, ניסה לנגן בדיג'רידו וזרק בומרנג - ונראה שהוא נהנה מכל רגע.

ארון קבורה בצורה של ה"סנטיאגו ברנבאו", לאוהדי ריאל שמתקשים להיפרד מהקבוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully